Baby 6 maanden onrust avonden (kma; krijgt nutramigen)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Spannend01, 27 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spannend01

    Spannend01 Actief lid

    8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allen,

    We hebben met onze dochter eindelijk een postieve vibe te pakken, het gaat eigenlijk erg goed.
    Sinds ze pepti kreeg al stukken beter, maar ze bleef veel moeite met ontlasting, en slijmende groene poep houden , ook liet ze ontzetten veel winden (en die stonken enorm) en dook dan in elkaar, hierna overgegaan op nutramigen en sindsien zien we erg veel verbetering.
    Ze poept elke dag normale gele poep, en de stinkwinden zijn verdwenen.
    Overdag slapen gaat ook goed op zich soms wordt ze huilend wakker als ik haar dan pak gaat ze vaak nog een volgende ronde in. Ze slaapt dan 2 uur gemiddeld.
    Alleen in de avonden is ze erg onrustig, constant huilend wakker, als ik er dan heen ga valt ze na oppakken snel weer in slaap ( in bed zelf niet, blijft ze maaien) dus ze is wel moe, meestal valt ze later in een diepe slaap en dan heeft ze dit de hele nacht niet meer.
    Herkent iemand dit? ze ligt er nu sinds half zeven op en ben al een x of zes naar boven geweest. Mijn man krijgt haar niet stil en wordt het alleen maar harder huilen, dus zou zo graag een oplossing willen vinden. Zo voel ik me bezwaard weg te gaan s avonds en oppas is zo helemaal geen optie..
     
  2. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.282
    3.526
    113
    Hoe ziet haar slaappatroon er verder uit overdag? Hoelang is ze wakker voor ze 's avonds naar bed gaat?
    Ik vind 18.30 de nacht in gaan vrij vroeg klinken, maar hier sliepen ze met 6 maanden nog 3x dus gingen rond 17.00 nog naar bed voor een kort dutje.
    Hier was het wel belangrijk dat ze echt goed moe waren als ze naar bed gingen 's avonds, anders bleven ze inderdaad heel lang rommelen en kwamen ze niet in een diepe slaap.
    Beide kinderen gingen hier op die leeftijd rond 20.30/21.00 naar bed na nog een laatste fles.
     
  3. Spannend01

    Spannend01 Actief lid

    8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    ze slaapt in de middag meestal van half 2 tot half vier, dan dus half zeven erop.
    als ze veel eerder wakker is doe ik haar idd nog voor een derde slaapje op bed..
     
  4. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.282
    3.526
    113
    Oké ja dan is ze al best lang wakker. Merk je verschil als ze wel een 3e slaapje doet? Hier hadden ze echt wel een poosje nodig om eraan te wennen dat ze dat 3e slaapje niet meer deden, dus eerst onrustig blijven slapen, doordat ze eigenlijk nog weer een keer een fles 'moesten' zeg maar, ze waren uit hun ritme.
     
  5. Spannend01

    Spannend01 Actief lid

    8 jul 2015
    172
    7
    18
    NULL
    NULL
    Idee heb ik niet maar ga er eens op letten..
    Dacht misschien geef ik vaste hap ( aan het introduceren) en fles te kort op
    Elkaar..maar met werkdagen en haar bedtijd vaak
    Een gepuzzel
     

Deel Deze Pagina