Onze zoon was met 9mnd 71.5cm en 9,1kg. Hij heeft dus wat reserve, maar dat was prima volgens CB. Aangezien hij verder nooit koekjes, toetjes, of diksap e.d. krijgt was t geen probleem.
hier met 9 maanden 6980gr en 66,5cm dat is wel vrij klein en ligt dus..... met 13maanden was ze 7500gr en 70,5cm nog steeds klein en onder de -2,5 lijn.... maar ze is ook een kleine druktemaker
Bij (ruim) 9 maand was ze 8.575 kg en 72 cm. Ik had altijd het gevoel dat ze best wel een kleintje is maar als ik het hier zo lees is ze redelijk gemiddeld. Ze heeft sinds de maand daarvoor een flinke groeispurt gemaakt van 4 cm en een kilo.
Grappig; onze kids zijn bijna even oud en ik kom dus vaak onderwerpen van jou tegen, of onderwerpen waar we beide in reageren. Veel raakvlakken natuurlijk! Wij mogen 26 juni weer naar het cb en ik ben zooooooo benieuwd! Keep you posted!
Met 9 maanden: nr 1 (tweeling) : 8555gr - 72cm nr 2 (tweeling): 8250gr - 72cm nr 3: 10940gr 74cm Alle 3 jongens.
Ja das hier ook hoor en ook al bijna 80 centimeter. Zoon 2 is met 7 maanden trouwens al groter en zwaarder dan zoon 1 met een jaar (!) zag ik in hun boekjes
Mijn jongens waren met 9 mnd oud 14,8 kilo en 90 cm en 14,7 kilo en 85 cm. En toen kregen ze net een maand bijvoeding dus is echt vsn de bv gekomen
Woow ! Ja echt bizar he. En ze blijft maar groeien ! Terwijl ze niet eens overdreven veel eet... Fruir groente een boterham en twee flessen melk van 200cc..
Hihi, dit woog mijn dochter met 11 maanden, was wel 78 cm. Wat een verschil in kinderen heb je he? Oh en met 9 maanden 8 kilo en 74 cm.