Beste Mirjam en Saskia, Ik heb weer een vraagje. Ik geef bv en kolf af en toe. Zodat mijn man een flesje kan geven en voor een voorraadje in de vriezer. Nu was ik vandaag even weg, boodschapjes, fysio etc. En de kleine had eigenlijk honger, ongeveer een half uurtje voor ik thuis kwam. Dan is het heel onhandig om een flesje te ontdooien. Maar om nou voor zo'n dag, als ik niet zeker weet of hij wel of geen honger heeft een flesje al bij voorbaat te ontdooien vind ik zonde van mijn voorraad. Kan ik op zo'n moment mijn man een flesje kunstvoeding laten geven? Dat is namelijk een stuk sneller klaar dan een flesje bv ontdooien en opwarmen. Alvast bedankt
Hoi, Alles kan. Doe wat je zelf ook prettig vind. Maar je zou ook een flesje vers afgekolfde melk in de koelkast kunnen zetten, die je hebt afgekolft voordat je weg gaat. Mocht die melk niet nodig zijn geweest, dan kan je die melk gewoon aan het einde van de dag alsnog in de vriezer zetten. Geen melk weggegooid en wel weer wat voor de voorraad. Groetjes Saskia