Hallo, Heeft iemand ervaring met uitslag na de vaccinatie? Mijn dochter heeft gisterochtend de 11 maanden prikjes gehad en na een slechte nacht, zag ik vanmiddag dat ze nu uitslag heeft over haar hele lichaam. (hele kleine rode puntjes) Is dit een bijwerking van de vaccinatie? Of toch iets van uitslag door de warmte (in de zon heeft ze niet gezeten vandaag) Ze is wel erg jengelig en hangerig, maar dat kan natuurlijk ook door het weer komen. Iemand ervaring of tips? De foto wou niet echt heel goed lukken, maar wel te zien als het goed is. Het gaat niet op de grote rode vlek (dat is de prikplaats) maar om de rode puntjes Groetjes
Onze dochter heeft het ook al een paar gehad, ziet er precies hetzelfde uit dus lijkt mij van de warmte...
Mijn zoontje heeft precies hetzelfde maar nog paar keer erger. Het komt door de warmte. Als het erger wordt en ze gaan jeuken moet je even goed opletten. Hier heeft hij een open wond gekregen door het krabben en zit aan de antibiotica. Ook flinke koorts erbij. Het is helemaal ontstoken ....... Ik wil je niet bang maken maar hou het gewoon goed in de gaten.
Dank je voor de reacties Ik hou het zowiezo in de gaten, maar ze heeft gelukkig geen jeuk er aan en ze heeft ook geen koorts of is echt ziek. Foto is trouwens niet zo duidelijk in het echt is het veel duidelijker en valt het gelijk op. Bij twijfel ga ik altijd wel naar de huisarts, maar zo erg was het nog niet en was meer benieuwd als het nu door de warmte zou komen of door inenting. Hopen dat het vanaf maandag minder gaat worden (als het wat afkoelt) Morgen maar niet naar het water en lekker "koel" binnen blijven. Hebben alle kinderen hier trouwens last van? Of is de 1 gevoeliger dan de andere? Ze heeft wel koemelkeiwit/soja allergie.