Mijn dochter werd vanmorgen opeens krijsend wakker ( wat ik absoluut niet van haar gewend ben, want ze huilt zelden ) Ik ben naar dr toe gerend, heb dr opgepakt en getroost, luier verschoond, borstvoeding gegeven en al die tijd had ze dr ogen nog half dicht en een knalrood hoofd van het huilen. Ze heeft geen koorts. Elke keer als ik haar weer in bed leg begint ze weer keihard te huilen. Ze valt wel in slaap op mn arm, maar ik hoef maar te bewegen en het huilen begint weer. Zou ze soms naar hebben gedroomd en niet meer durven te slapen? Herkent iemand dit?
Onze dochter doet het sinds een paar dagen ook. Wordt 2x per nacht wakker en huilt dan hard. Als ik haar aan de borst heb gehad, slaapt ze wel weer rustig verder. Misschien dat onze kindjes tandjes krijgen? Ik zie nog niks, maar het kan natuurlijk wel goed. Vreselijk om te zien he als je kleintje zo verdrietig is.
Ik kom nu net bij de huisarts vandaan. Ze bleef maar huilen en ik zag opeens dat ze haar linkeroogje bijna niet open kreeg, dr wang was helemaal dik aan het worden...maar de huisarts heeft eigenlijk niks kunnen vinden behalve dan een ontstoken oogje, waar ik een zalfje voor heb meegekregen. Gek genoeg was ze vanaf dat we de deur uitgingen stil Ik heb haar net op bed gelegd en ze slaapt nu zelfs !! @Kusjesmama: misschien heb je wel gelijk en komen er straks toch tandjes tevoorschijn. De huisarts zag dan wel niks, maar je weet nooit wat zich onder het tandvlees afspeelt denk ik dan maar
Zouden idd zomaar tandjes kunnen zijn! Lucas heeft weken slecht geslapen, snel wakker, huilerig, ineens brullen in bed. Ga zo maar door... Nou op vaderdag is zijn eerste tandje gekomen en ik weet nu niet wat ik al twee dagen mee maak! Hij slaaaaaaappppt, zoveel! En hij is super vrolijk, huilt niet meer. Dus het zou zo maar kunnen, jammer genoeg kunnen ze het niet zeggen én zijn het vaak veel vage klachten bij tandjes!
Heppiedepeppie : Wat fijn dat het nu zo goed gaat. Ik hoop in elk geval niet dat mn dochter er straks ook weken lang last van gaat krijgen. We zullen zien.... Bedankt voor jullie reacties !
Hier is dat altijd bij de tandjes, zijn ze eenmaal door is het gehuil in zijn slaap ook over gelukkig. Helaas gebeurt dat altijd als mijn man nachtdienst heeft alleen hahaha. Er dan dentinox op smeren en ik slaap weer een paar uur