Mijn zoontje is 20 maanden en nu al ruim 4 weken ziek!!het gaat met vallen en opstaan dan gaat het weer even een dagje en dan weer niet. Hij is al niet heel zwaar (bij zijn geboorte wel) maar er blijft weinig over, door het vele spugen. Ook heeft hij een parasiet in zijn ontlasting gehad waardoor hij veel diaree had en ook niet echt veel groeide. Maar dit alles tot daar aan toe, maar hij is ook gewoon niet meer gezellig. Het was zo n gezellig mannetje, altijd blij lekker zelf spelen, maar niets is goed meer en daar word ik zo moedeloos van. Ik weet het niet meer, hij wordt nu net wakker maar heb niet eens zin om hem uit bed te halen. Vraag me af of dit doordat hij de afgelopen ziek was zo is, of dat het sprongetje is.....in iedergeval ik heb het ff helemaal gehad.!!!!! Hij heeft ook nog een grote zus die nu vakantie heeft en het is af en toe echt om te gillen.
Ik zou persoonlijk uitzoeken wat er aan de hand , vier weken ziek is wel erg lang. Voor hem is het dan ook zwaar, heb al zelfmedelijden als ik mij twee dagen niet lekker voel! Laat staan als je zo klein bent en dan een maand al niet lekker
Ziek, sprong grote combi Maar 4 weken af en aan ziek is niet goed hoor Naar huisarts gaan en onderzoek eisen