Little people schoonmaken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nathalie2012, 15 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Ik heb een doos met Little People speelgoed gekocht. Omdat het erg vies is (stoffig, modder, mee buiten gespeeld vermoed ik) wil ik het schoonmaken. Nu heb ik de poppetjes in een emmer sop gegooid en nu blijf er water inzitten (zit een gat in). Iemand tips hoe ik het water eruit krijg? :)

2. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    In een afdruiprek laten drogen? Of in een sloop in de droger? (Nog niet geprobeerd trouwens) :p

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

gewoon even paar uur laten liggen op een rooster/afdruiprek.

4. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    In een kussensloop en dan op kort programma wassen tijdens het centrifugeren gaat het vocht er wel uit denk ik

5. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Nope helaas werkt geen van bovenstaande. Ik had ze ook in de was machine gegooid, zaten ook vol met water. Dag op de verwarming op zijn kop en geen verschil. Toen uren bezig geweest met die dingen leeg schudden/slaan op een theedoek, het was een werk maar ze zijn uiteindelijk allemaal leeg. Gaat echt maar met druppeltjes eruit. Hier was het dus 1x en nooit meer in de wasmachine haha. Succes!

6. Icecube

Icecube Actief lid

29 jun 2013
    152
    0
    16
    Eindhoven
    Hier ook gehad, tweedehands little people gekocht en in een emmer sop gegooid... Spijt achteraf dat ik ze niet met een vochtige doek heb afgedaan. Hier 2 weken op de verwarming staan drogen, schudden, met een föhn in het gaatje blazen, schudden. Pfff schudden had het meeste effectief, maar voordat alles eruit is heb je een hele lamme arm!

7. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Dank allemaal voor de reacties!

Hier dus ook al uit laten lekken op theedoek en dus ook diverse keren lopen schudden. Verwarming zagen wij ook als een optie maar werkt dus ook niet. Had achteraf beter met een (oude) tandenborstel kunnen gaan poetsen en een beetje sop....als ik het hier zo lees.

Dat wordt schudden maar ;)

Deel Deze Pagina