Poeh hee...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Kaas, Sep 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaas

Kaas Bekend lid

Oct 6, 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik mag eigenlijk niet klagen van mezelf, want onze dochter van 18 weken is echteen tevreden baby. Sliep vanaf drie weken door en huilde nooit. Alleen als ze trek kreeg was ze wat aan het jengelen. Maar nu... Sinds zaterdag is het huilen als ik dr even in de box leg, huilen als ik haar op dr speelkleed leg, huilen als ze uit bad moet.. Alleen bij me liggen en samen spelen is goed. Ook dr slaapjes zijn veranderd, ze doet hazenslaapjes en als ze wakker wordt is het huilen. Als ze even in dr box ligt is ze ook niet echt meer aan het kletsen, maar soms een soort van gillen.
    Nu las ik in 'oei ik groei' dat het wel eens een sprongetje kon zijn..

Wat is jullie ervaring, duurde dit sprongetje zo lang als ze schrijven? Soms wel tot 6 weken?

Groetjes!

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik geloof niet zo in de sprongetjes. Maar mijn dochter heeft ook wel eens een weekje dat ze hazeslaapjes doet en alleen maar bij mij wil zijn. Gillen doet ze sowieso veel, maar vooral van de pret. Ze is nu 6 maanden en toevallig lijkt ze nu ineens haar ritme weer om te gooien van een paar korte slaapjes naar 2 lange. Accepteren en er in mee gaan werkt voor ons altijd het best.

3. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Met bovenstaande eens. Gewoon accepteren en niet teveel aan die springen-onzin denken. Ze maken gewoon veranderingen mee, gaan dingen uitproberen enz.
    Gewoon goed op je kind letten en het accepteren.
    Hier kreeg ik van het CB de vraag of ik het boek had en zo ja, of ik die dan ergens achter in de kast wilde zetten. Ze werden daar helemaal gek van mama's die alles op sprongetjes gooiden, er onzeker van werden enz.
    Hier klopte er trouwens geen bal van.

4. gebakje

gebakje VIP lid

Dec 15, 2010
    5,130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Die zogenaamde sprongen kwamen hier wel maar nooit op de juiste tijd :p En duurde ook geen 6 weken.
    Hier max 2,5 week of zo.

Maargoed ze hebben gewoon van die fases waar ze door heen moeten.

5. Kaas

Kaas Bekend lid

Oct 6, 2011
    526
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ok, bedankt! Boek gaat de kast in.

Share This Page