Baby 9 weken wil niet in zijn eigen bedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jetjuh, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd caithlin, zal best dat lekker bij je houden,maar het werkt gewoon niet zo. Nu probeer ik te gaan wandelen als ie wakker wordt in de hoop dat ie dan nog even slaapt. Mijn dochter zit het meest van de tijd gelukkig op school.

2. troeliewoelie85

troeliewoelie85 Niet meer actief

Vind het echt zo vervelend voor jullie!
    Heb niet echt tips meer omdat hier de kinderwagenbak uitstekend werkt! Zelfs zo goed dat als we op visite zijn we altijd dat ding mee moeten zeulen omdat ze anders niet wilt slapen ;)

Wil jullie gewoon even een hart onder de riem steken en hopen dat het snel overgaat!

3. Jetjuh

Jetjuh Actief lid

12 sep 2009
    135
    0
    0
    Mijn mannetje slaapt al sinds 10.00 uur. Ik heb er maar 1x naar toe moeten gaan en hij heeft NIET gehuild.

(wel slapend in zijn bedje gelegd maar dat interesseert me nu even niet :))

4. Jetjuh

Jetjuh Actief lid

12 sep 2009
    135
    0
    0

's Avonds is de kinderwagenbak hier helemaal perfect. Ik leg hem er wel slapend in om 22.30, maar de laatste dagen slaapt hij dan door tot 6.30 uur. Om 5.00 uur hoor ik hem wel even, maar hij valt dan zelf weer in slaap. Nu moet hij in de gaten krijgen dat hij toch echt te jong is om de hele dag wakker te zijn.

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Fijn te lezen dat ie wat beter slaapt nu, hopelijk blijft het zo!

Hier gaat het ook goed. Af en toe wel huilen, maar ze heeft het duidelijk een stuk comfortabeler op haar buik, dat scheelt een heleboel.
    Op de rug had een speentje geven vaak geen zin, dan huilde ze binnen 5 of 10 minuten weer. Nu slaapt ze gewoon weer verder.
    Vanmorgen zelfs van 9 tot 12 ongeveer!

6. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het wat beter gaat! Hier vandaag ook. Ben er nu achter dat het echt door de bouw komt. Hij wordt en blijft dan wakker door het lawaai. Vandaag is er nl niks aan de hand en slaapt ie meer dan 2 uur.

7. Jetjuh

Jetjuh Actief lid

12 sep 2009
    135
    0
    0
    Mooi zo! Hebben we allemaal een goede dag. Hadden we ook wel verdiend toch? Hier heeft stijn tot 12.30 geslapen en vervolgens van 12.45 tot 15.00 op mijn schoot. Zeker wat in te halen? Hij heeft ook ineens wat eczeem op zijn voorhoofd...... Even in de gaten houden.

8. troeliewoelie85

troeliewoelie85 Niet meer actief

Bijzonder! Wil de hele dag al niet in de wagen slapen en wel in haar bed :p Hahaha

9. Jetjuh

Jetjuh Actief lid

12 sep 2009
    135
    0
    0
    Ik denk dat hetvhier in de kamer te rumoerig is. En eerlijk gezegd heb ik ook liever dat hij rustig in zn bedje ligt hoor. Ik leg hem er nu slapend in. Dat wakker in bed leggen komt nog wel. Op dit moment werkt dat gewoon echt niet en in geen enkel bedje.

10. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat wakker in bed leggen komt idd vast nog wel een keertje. We hebben idd allemaal een goede dag! Fijn hè! Zou het door het mooie weer komen? Hihi

11. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Misschien een kleine tip, iets wat ik ontdekte bij mijn zoontje, hij sliep in het begin ook heel slecht.

Ik gaf borstvoeding, wat ik uit de vraag ook herken viel hij aan de borst wel in slaap, maar daardoor dronk hij ook niet goed zijn buik vol, dus niet veel later was hij weer wakker en vroeg hij weer om de borst.

Ik heb er dus werk van gemaakt om die cirkel te doorbreken door hem steeds toch maar wakker te houden aan de borst! Natuurlijk kreeg hij nog wel naar behoefte, maar ik ben toen toch wat meer regelmaat in het voeden gaan aanbrengen. Hij bleef weinig slapen overdag, maar was een stuk meer tevreden.

Met 4,5 maand moest ik stoppen met borstvoeding, fles is natuurlijk nog meer op schema. Het duurde even voordat mijn zoontje in de gaten had dat die fles toch echt wel leeg moet want er komt er pas weer een na een bepaalde tijd.

Maar dat bracht wel wat rust! (Hij doet nu met bijna 6 maanden tussen de middag een slaap van minimaal een uur. Rest van de dag soms een tukkie! Nacht slaapt hij heerlijk door!)
    (Zo opgeschreven lijkt het heel makkelijk, maar ik herken nog goed jullie worstelingen! En tussendoor weigerde mijn zoontje het flesje ook nog volledig! Wat een zorgen! En op een gegeven moment is dat gewoon achter de rug!)

12. mama van sem

mama van sem Actief lid

10 mrt 2011
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje heeft dit ook gehad. Ik heb hem toen hij nog zo klein was niet veel laten huilen.
    Ik heb ook heel wat uren op de bank doorgebracht. Ik merkte dat hij de rust en warmte nodig had om te leren zelf slapen.
    Later toen hij bijna drie maanden was heb ik hem elke keer in de puckababy gelegd en hem in slaap gewiegd. Dit heeft vervolgens nog een maand geduurd. (Ook trouw door de oma's)
    Het wiegen hebben we langzaam afgebouwd, steeds korter.
    En vanaf dat hij vier maanden is...slaapt hij als een roosje!
    En kan prima zelf in slaap vallen, zonder hulp van ons.
    Ik heb zelf het idee dat hij gewoon nog even extra hulp en veiligheid nodig heeft gehad.
    Hij kon het gewoonweg nog niet zelf (ook door reflux, pijn in zijn nek en hoofd) maar we zijn wel altijd bezig geweest met ons uiteindelijke doel.
    We hebben vier maanden trouw een routine gevolgd, zonder hem te laten huilen, waar we nu de vruchten van plukken.
    Namelijk een heel tevreden, makkelijk mannetje.

Deel Deze Pagina