Welke fles gebruiken jullie voor (rijstebloem) pap?

Discussion in 'Voeding' started by Twinkle81, May 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Welke fles gebruiken jullie voor (rijstebloem) pap?

1. Avent

2. Difrax

3. Dr. Brown's

4. Nuby

5. Eigen merk (bijv. Kruidvat of Etos)

6. Verschillende merken fles en speen, namelijk (graag reactie)

7. Anders, namelijk (graag reactie

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    Ik gebruik voor de gewone melk een Dr. Brown's fles. We zijn deze week begonnen met pap (rijstebloem) als laatste fles voor het slapen gaan, maar het ventiel verstopt heel snel. Verder stroomt de pap wel heel snel door de speen zelf, waardoor mijn dochter zich snel verslikt of spuugt (ze is erg gulzig). Ik zal vast niet de enige zijn die dit probleem heeft meegemaakt en daarom ben ik toch benieuwd welke fles en speen jullie gebruiken.

2. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

Feb 4, 2014
    1,568
    1
    0
    Drenthe
    Ik gebruikte voor alles de Difrax S fles, ook op aanraden van onze kinderarts destijds i.v.m. het snelle drinken en reflux. Voor de rijstebloem gebruikte ik dan de M of L speen, afhankelijk van hoeveel ik er doorheen deed.

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Ik gebruik ook de difrax voor pap. Met de L speen, gaat in het begin ff snel. Maar daarna goed.

Voor gewone melk gebruik ik meestal ook de dr brown en vond die met pap ook niet fijn.

4. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Hier de born free fles, met de 123 speen

5. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Difrax met L speen

6. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Geen fles; gewoon met een lepel.
    Heb nooit papflessen gegeven en in periodes dat ze slechter of te slecht dronken maakte ik er pap van en dat kregen ze met een lepeltje.

7. Dyson

Dyson Fanatiek lid

Mar 8, 2013
    1,404
    551
    113
    Bij dochter een Tommee Tippee met papspeen maar dat was een ramp dus bij haar geen papfles gegeven en van een lepeltje gegeven.

Zoonlief krijgt kramp van rijstebloem (op een lepel geprobeerd) dus bij hem wachten we nog even met pap. Anders zou ik de NUK met papspeen proberen, gewone melk drinkt hij ook uit een NUK.

8. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    hier avent met papspeen gebruikt.

9. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

Feb 5, 2014
    3,992
    2,283
    113
    Noord-Brabant
    Voor de gewone melk gebruiken wij vanaf geboorte al dr. Browns.
    Tot de dag van vandaag hebben wij ook de dr. Browns fles zonder het rietje zeg maar gebruikt voor de rijstebloem. We gebruiken dan de fase 4 speen. Echter gaat dit al een paar avonden heel slecht. De speen raakt verstopt en dl moet echt teveel moeite doen. Zelfs het gaatje groter gemaakt van deze speen, maar helpt niet Heb daarom vanmiddag de L speen van difrax gekocht aangezien deze ook op de dr Browns fles kan.
    Heb daarnaast ook een gewone fles van kruidvat merk gekocht waar ik die Difrax L speen in heb gedaan. We gaan het vanavond eens testen.

10. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nooit pap via fles gegeven, altijd met lepel.

Share This Page