hallo. sinds maand 4 bied ik mijn dochter potjes aan. alleen ze is nu bijna 7 maanden en ik kan niet zeggen dat ze meer/beter is gaan eten. papfles eet ze sowieso niet. groente of fruithapje gaat er met goed geluk 2x 80 gram per dag in. als het een hapje is met een klein beetje stukjes erin is dan hoeft ze het niet, ze tuft/zevert het uit. brood probeer ik ook al een tijdje maar dat gaat er ook niet in, hetzelfde voor soepstengels/berenkoekjes. zelf gemaakte groente/fruit eet ze helemaal niet , denk dat ik het niet zo fijn krijg als de potjes. ze krijgt nu om 8uur fles 180/6 10uur potje 80gram groente 12uur fles 180/6 2uur toch proberen een koekje/soepstengel 4uur fles 180/6 6uur potje 80 gram fruit 8uur fles 180/6 van de flessen laat ze soms ook nog iets staan. krijgt ze genoeg binnen? en is het niet erg dat ze de bijvoeding amper pakt?
Hoi, Het voedingsschema ziet er goed uit hoor. Ze mag van de opvolgmelk 700-800 ml per dag. Als ze zelf wat minder drinkt, maar verder wel tevreden is en goed groeit dan is dat prima. De vaste voeding, zoals groente en fruit heeft misschien nog wat meer tijd nodig. Hou het even in de gaten. Bij twijfel kan je ook altijd even het cb vragen. Groetjes Angelique