Vraagje. Een tutu bij een stevige tante, staat dat? Ik vind die rokjes zo grappig en bovenal schattig staan. Maar mijn meisje is nogal gezet.
Hangt af welk tutu. Er zijn jurkjes bijv van mim pi tutu maar die zijn zo zeg maar niet TE. En in denk dat TE niet zal staan. Of moet het kort zijn zeg maar erg kort. Dan staat het leuk denk ik. Je kan tutu ook zelf maken heel simpel op brede elastiek knop je steeds lange stukjes van stof naast elkaar. Op google veel opties
Hmm kan het me niet goed voorstellen. Onze dochter draagt wel eens tutu's maar zij is heel slank. Dus hoe het bij wat vollere kinderen staat vind ik moeilijk om voor me te zien. Maar ik zou denken dat het wel kan...
Ik heb ook geen idee of het zal staan. Kun anders je toch gewoon een keer proberen. Kopen in de winkel/online, thuis proberen en is het niets dan gewoon terug brengen.
Jazeker hoor! Mijn dochter is ook wat flinker en staat naar super schattig een tutu rokje heb bij de zeeman laatst een gekocht ZEEMAN Webshop - Webshop - Bovenkleding - Geen - Rokje
ik vind het eigenlijk altijd wel schattig net nog even op de dreambeebz site gekeken, bij 'tevreden prinsessen' en daar vind ik het bij allemaal leuk staan (oke niet alle tutu's vind ik leuk, maar het ligt niet aan de kindjes )
Mijn dochter is ook fors en die heeft er eentje van mim pi, staat super. Maar die van kiri shui vind ik zooooo mooi, maarja toen had ik deze al.
Even offtopic een beetje hoor maar: Ik heb deze nu voor m'n oudste gekocht en ze zijn zó mooi!! Ik heb gewoon de standaard en die is al zó vol. Als ik vraag aan andere (als dochterlief hem aanheeft): Hoeveel laagjes denk je dat het zijn? Dan denken ze altijd héél veel.. maar het zijn er maar 2 . Ik vind het echt een aanrader. Ik hoop alleen dat ze er -gezien de prijs- lang meedoet en m heel houd, dan kan de jongste er ook nog van genieten
Ik bedoel echt die volle rokjes. Idd gewoon ophalen en proberen, maar ik heb echt geen kijk op zulke dingen.
Heb die ook mim pi blauwe is erg mooi Van die kir sui hou ik niet van vind te poppering en echt te veel van het goede. Slank of niet