Tutu-vraagje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Storm, 22 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Vraagje. Een tutu bij een stevige tante, staat dat?
    Ik vind die rokjes zo grappig en bovenal schattig staan. Maar mijn meisje is nogal gezet.

2. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Hangt af welk tutu. Er zijn jurkjes bijv van mim pi tutu maar die zijn zo zeg maar niet TE. En in denk dat TE niet zal staan. Of moet het kort zijn zeg maar erg kort. Dan staat het leuk denk ik.

Je kan tutu ook zelf maken heel simpel op brede elastiek knop je steeds lange stukjes van stof naast elkaar. Op google veel opties

3. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Hmm kan het me niet goed voorstellen. Onze dochter draagt wel eens tutu's maar zij is heel slank. Dus hoe het bij wat vollere kinderen staat vind ik moeilijk om voor me te zien. Maar ik zou denken dat het wel kan...

4. 27mama

27mama Bekend lid

8 mei 2013
    669
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook geen idee of het zal staan. Kun anders je toch gewoon een keer proberen. Kopen in de winkel/online, thuis proberen en is het niets dan gewoon terug brengen.

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
  6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind het eigenlijk altijd wel schattig :) net nog even op de dreambeebz site gekeken, bij 'tevreden prinsessen' en daar vind ik het bij allemaal leuk staan ;) (oke niet alle tutu's vind ik leuk, maar het ligt niet aan de kindjes :) )

7. sjak

sjak Niet meer actief

Mijn dochter is ook fors en die heeft er eentje van mim pi, staat super. Maar die van kiri shui vind ik zooooo mooi, maarja toen had ik deze al.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Even offtopic een beetje hoor maar: Ik heb deze nu voor m'n oudste gekocht en ze zijn zó mooi!! Ik heb gewoon de standaard en die is al zó vol. Als ik vraag aan andere (als dochterlief hem aanheeft): Hoeveel laagjes denk je dat het zijn? Dan denken ze altijd héél veel.. maar het zijn er maar 2 :) . Ik vind het echt een aanrader. Ik hoop alleen dat ze er -gezien de prijs- lang meedoet :p en m heel houd, dan kan de jongste er ook nog van genieten ;)

9. Storm

Storm Niet meer actief

Ik bedoel echt die volle rokjes. Idd gewoon ophalen en proberen, maar ik heb echt geen kijk op zulke dingen.

10. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Heb die ook mim pi blauwe is erg mooi
    Van die kir sui hou ik niet van vind te poppering en echt te veel van het goede. Slank of niet

Deel Deze Pagina