baby aan het hoofd optillen?!?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door aylins, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Helemaal mee eens!! Gelijk bellen en gigantisch de wind van voren geven! Familie of niet, is ze nou helemaal belazerd?! Die kreeg mijn kind echt niet meer in handen! Dat ze dat bij haar kinderen doet, moet ze zelf weten (vind ik ook zielig voor die kinderen hoor...), maar zomaar andermans kind zo pakken..brrrr. Zou echt niet voor mezelf instaan dan, als iemand dat bij mijn dochter flikt... :x

Oh ja, als je twijfelt, zou ik toch even je HA bellen. Eventueel laat je je kindje ff controleren voor de zekerheid, als is het voor je eigen geruststelling.

2. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    what the **** , echt niet te geloven zeg ik hoop dat je haar er nog wel ff goed van langsgeeft !
    dit had zo fout kunnen aflopen voor je kleintje .
    en als ik jou was zou ik dinsdag toch maar ff je huisarts bellen om dit even voor te leggen en kijken wat hij er van zegt dan ben jezelf mischien wat geruster.

dit gaat gelukig niet om mijn kind maar alleen al als ik dit lees word ik zo kwaad!

succes verder!

groetjes sapje

3. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Dat mens is gek!!! :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$
    Nooit meer in de buurt van je kind laten komen!!! :x:x:x:x:x:x:x:x

4. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik zou haar dit topic ff laten lezen, denk dat het dan wel duidelijk is ;)

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Kind aan z'n hoofd optillen is inderdaad niet het slimste wat je doen kunt.

Maar toch heb ik ook ooit zo'n soort blunder begaan. Ik heb het nog nooit tegen iemand verteld, maar heb er zovaak met schaamte aan gedacht dat ik het nooit meer kan vergeten.

Wij hadden net ons tweede zoontje, die was ongeveer negen of tien maand ofzo. Hij vond het toen helemaal te gek dat ik hem aan z'n voetjes vasthield, en dan voorzichtig over z'n hoofdje liet rollen, een soort koprol zeg maar. Dat vond hij zo leuk, hij gilde dan van plezier.
    Maar goed: we waren op visite bij m'n nicht, die ook een baby had. Ik geloof dat het meisje ongeveer vier maand was. En zonder dat ik het in de gaten had, deed ik toen dat koprolletje ook bij het kleine baby'tje. Helemaal niet zo gauw aan gedacht dat zij daar nog veel te klein voor was. M'n nicht zat echt met grote ogen te kijken en zei terecht: jeetje zeg, wat doe je nou?
    Ik had echt een kop als een biet en stamelde: ojee, sorry, maar onze Gert Wim vindt dat ook zo leuk! Ik heb wel tien keer sorry gezegd, maar ik vond het zo erg!
    En nog steeds, nu ik het schrijf, heb ik heel warme wangen.
    Het meisje heeft er gelukkig niets aan over gehouden hoor, en ik sta nog steeds op heel goede voet met haar moeder en met haar ook, maar pjewwwwwwwwwww, wat schaamde ik me toch.

Met dit verhaaltje wil ik even zeggen, dat je soms onnadenkend wel domme dingen kunt doen, omdat jouw kindje dat leuk vind.

6. Lara11

Lara11 Niet meer actief

kisbaba, ik vind het echt knap dat je dit durft ´op te biechten´ en ook lief van je, want je bedoelt het heel steunend. Dus niet meer schamen hoor, we doen allemaal wel eens iets waar we net niet voldoende over nadenken.

Wat het ´hoofd tillen´ betreft: laat weten wat het met je doet, anders blijft het je achtervolgen...

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik had vanavond nog bij haar voor de deur gestaan en verhaal gehaald.
    Wat een ongelofelijke dwaas en nog heel veel meer maar dat is niet netjes om op te schrijven.
    Never ever zou ik zoiets ook maar bedenken.

Kisbaba oke domme zet van je maar ik kan me voorstellen dat je er even niet aan dacht op dat moment.
    Puur omdat je het zo leuk vond bij je zoontje.
    Maar ik vind optillen aan een hoofd toch even erger dan een koprol laten doen.

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wat zei ze zelf van haar domme actie dan???

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Geloof niet dat je mij dan moet quoten maar de ts

10. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Huh hoe kom je erop om een kindje (baby) bij het hoofdje op te tillen?
    Ik snap het hele punt dus absoluut niet waarom ze dit dan heeft gedaan?
    Zou zeker even met haar gaan praten zodat het iig 'uitgesproken' is.

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    uhhh dan heb ik flink niet op zitten letten.. haha.. sorry!

12. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik zou haar er toch even op aan spreken en vragen hoe en wat er precies gebeurd is!

Vind het erg vreemd om een kind zomaar aan zijn hoofd op te tillen... En zou m'n kind daar ook nooit meer alleen achter durven laten, of ze moet met een heeeele logische verklaring komen.

13. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    HUH!!! Wat raar? Waarom zou iemand zoiets doen????

Zou me niet eens kunnen voorstellen hoe dat moet? Bij het nekje ofzo?

Wat enorm zielig voor je kindje en ik zou ook nog niet klaar zijn met dat mens.

14. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Jeetje hoe komen ze erop????????
    Heb het nog nooit iemand zien doen! Zelfs niet van die boesboes....

15. firegirl

firegirl Niet meer actief

@aylins. En, heb je haar er nog op aangesproken?

16. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    hoe krijg je het in je hoofd. ik ben niet de eerst die dit zegt haha.
    maar wat is daar zo leuk aan dan? kan me er nou niks bij voorstellen dat ik denk van ja ik snap het want dat is zo leuk.
    als ik er over na denk krijg ik al kippevel. moet er niet aan denken dat ze jesse bij zijn hoofdje pakken en op gaan tillen verschrikkelijk.

17. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    nee heb haar niet gesproken,ik mag haar al niet,maar mijn man heeft het haar duidelijk gemaakt zegt ie,maar ik laat hem nooit meer alleen..hoe ze dat gedaan heeft met de hand naast de oren snap je? sommige mensen sporen niet en gelukkig heeft hij niks,wat het idee erachter is weet ik nog steeds niet maar ze durft wel:$

18. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Zou zo iemand bijna aangeven....is toch pure mishandeling of ben ik nou gek???

19. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    lelystad
    Geeft niet hoor ik zit ook niet altijd op te letten.

TS ik zou idd mijn kind ook nooit meer alleen laten bij haar.
    Sterker nog aanraken mag ze al niet eens meer

20. Latifatje

Latifatje Niet meer actief

amai ik ben zelfs kwaad van het te lezen wie haalt het nu in zijn hoofd om een baby zo op te tillen????
    ik zou er als ik ze nog eens zou zien er iets van zeggen dat ze weet dat jij het weet en ze het niet meer zou durven

Deel Deze Pagina