Baby aan het indalen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sugarblossom, 1 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hoi allemaal!

Wij krijgen onze eerste kindje en morgen 34 weken zwanger. Sinds het weekend voel ik wat menstruatie achtige krampjes onderin en heb ik ook last van mijn lies gekregen en wat steken rond mijn baarmoeder.

Af en toe voel ik het hoofdje onderin en lijkt het alsof ik moet plassen maar dat kan dan niet, ben dan net geweest en zit ze met haar hoofdje waarschijnlijk daar te bewegen.

Zou het kunnen dat het al aan het indalen is? vanaf ongeveer hoeveel weken kan dat?

Alvast bedankt,
    Liefs Sugarblossom X

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

jahoor dat kan. volgens mij kan dat al best vroeg maar zegt niet over de bevalling;)

3. Babystew

Babystew Niet meer actief

Indalen gebeurt meestal rond de termijn waarin jij nu precies zit. Dus dat kan heel goed! Hier ook net een week of anderhalf terug ingedaald, nog niet helemaal volgens mij maar wel bijna.

4. keetling

keetling Actief lid

3 feb 2009
    215
    1
    0
    Noord-Holland
    Datzelfde gevoel als jij heb ik ook! Maar geen idee of dit indalen is.

5. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    ja hoor het kan indalen zijn, onze kindje is ook ingedaalt, ik heb het zelf niet echt door gehad dat zij/hij aan het indalen was maar we waren afgelopen woensdag bij de verloskundige en gyn in de zkh geweest en ze had mij verteld hoe je het kan voelen of kindje ingedaald is of niet. Mannetje mocht het ook voelen best grappig dat ze dat zo kunnen voelen, als je babytjes hoofd kan voelen en bewegen dan is die nog niet ingedaald maar als de babytjes hoofd samen met je buik beweegt dan zit die helemaal ingedaald. Die van ons was woensdag aan het indalen en donderdag helemaal ingedaald al, dus ik zeg eind van de week mag de bevalling voor mij komen haha.

6. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Hey SB :D

kan hoor dat je kleintje al aan het indalen is!
    Mijn zoontje was nog eerder.. vorige week dacht de vk te voelen dat ons meisje ook aan het indalen was. Ik heb afgelopen week een paar heel heftige krampen/steken bij vagina gehad en sindsdien moet ik vaker plassen, voel alles anders en mijn buik lijkt wat gezakt. Zelf de buurvrouw viel het op ;)

Dus ja.. kan hoor :)

7. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik weet het niet, dit is voor mij ook de eerste.
    Heb jij ook een soort van drukkend gevoel als je gaat plassen? een soort van druk op je vagina? dat heb ik sinds een paar dagen wel nu.

8. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties! Toch gisteravond laat een paar steken gevoeld, zeurderig gevoel.. opeens schrok ik want voelde iets onderaan wat ik niet kan omschrijven (soort klikje?) en toen had ik een heel laag zwaar gevoel net boven mijn blaas alsof ze toch ingedaald lijkt te zijn, vond het zo raar gevoel!

Ik hoop dat ik een ligging's echo krijg vanavond moet toch naar de verloskundige ze zei dat ik die ook binnenkort zou krijgen vorige keer. Zal het er is met haar over hebben...

Deel Deze Pagina