baby aan het trappelen in bad

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door henkie24, 6 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik lag net lekker ( nou ja eigenlijk niet door mijn rug maar ja) in bad. doe ik eigenlijk nooit. (wel elke dag douchen hoor ;) ) en de kleine heeft vanaf dat ik erin ging tot ik er weer uit kwam aan een stuk door bijna getrappelt. vinden babys dit lekker of juist niet dan? was wel benieuwd eigenlijk?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Als het voor jou fijn was, dan heeft de kleine er ongetwijfeld ook van genoten!

3. youme

youme Lid

19 nov 2007
    96
    0
    0
    Onze kleine is ook lekker actief als ik in bad lig. Volgens mij vind ie dat wel fijn, omdat ik dan ook ontspannen ben.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hier is de kleine ook altijd wakker in bad, vooral als ik een beetje zit te spetteren of met mijn ringen op de bodem tik. Volgens mij kan ze dat heel goed horen :)

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

marijke84: grappig. tja wat ik al zei ga ik eigenlijk nooit in bad. heb r vaak geen geduld voor maar omdat ik nu veel last heb van mijn rug en bekken had ik zoiets van, laat ik het eens proberen. maar als jullie zeggen dat ie het waarschijnlijk dan wel naar zijn zin heeft zal ik het eens vaker doen. :D

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik ga ook pas in bad sinds ik last van mn rug heb, vorige maand ben ik voor het eerst in bad gegaan sinds we in dit huis wonen! (volgende week een jaar :D )
    De vk zegt altijd dat als ze veel bewegen, ze het wel naar hun zin hebben, en dat geloof ik ook wel :)

7. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    het komt waarschijnlijk idd omdat jij dan lekker ontspannen bent...

Deel Deze Pagina