Tijd tikt door

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Oktober13, 3 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na mate de zwangerschap vordert des de zwaarder het wordt des meer ik hem mis... of mis ik gewoon een man een partner die met mij kan delen, helpen en lief hebben... Intimiteit is ver te zoeken en eigenlijk wil ik alleen even een knuffel en warmte voelen... En dat is anders als het door mijn vader of moeder of mijn kindertjes gegeven wordt ... Het is gewoon even moeilijk. Ik heb zeer slecht geslapen de laatste dagen puur door lichamelijke ongemakken en dan wordt ik natuurlijk wat emotioneler - iedereen gebeurt dat toch.. tot dat ik vannacht heerlijk 5 uur achter elkaar kon slapen en toen droomde ik ook nog dat hij hier was en dat het zo anders was. Maar nee.. realiteit is zo dat hij geen positieve invloed heeft op mijn leven en die van mijn kinderen en hij is nog gevaarlijk ook (lees vorige berichten). Dus het is eigenlijk alleen een waanbeeld van mij dat het anders zou kunnen ondanks dat ik het droom. Maar vind ik dat ooit? Dat intimiteit en dat liefde weer waar we eigenlijk allemaal naar wensen? Zeker nu ?? Wie wilt straks mij lief hebben en mijn leven met mij delen. 3 kinderen van 2 verschillende vaders... Zo veel drama er om heen???

Ik doe mijn best om zo positief mogelijk te blijven en door te vechten en te blijven geloven in mijnzelf en mijn eigen krachten.. maar soms.. soms is er een moment dat het gewoon even moeilijk is en had het zo graag anders gezien.. :( Ja er wordt goed voor mij gezorgd hoor.. door mijn ouders en vriendinnen en zeker door mijn allerliefste dochters!!!! Zelfs de vader van die 2 probeert zijn best ...

Liefs een beetje treurige Oktober13....

2. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    Lieve Oktober13

Heb al je berichten gelezen maar niet gereageerd. Ik vind dat je een ontzettend sterke vrouw/moeder bent die alles voor haar kindjes doet. Kan me goed voorstellen dat je een beetje treurig bent want het is ook niet zoals je verwacht had! Maar waarom zou iemand het niet zien zitten om je lief te hebben?? Omdat je met "bagage" zit??
    Ik zit niet in dezelfde situatie maar ik heb heel wat jaren van mijn leven gedacht dat ik het niet waard was om van gehouden te worden en daar heb ik veel tijd mee verspilt dus echt meid ga zo niet denken. Ookal heb JIJ 3 kindjes van 2 vaders SO WHAT!!! Het veranderd niets aan hoe JIJ als persoon bent en dat is het wel waard om van te houden.

Dikke knuffel

3. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Meid je kunt ook zo denken, degene die het waard is om je liefde te krijgen krijgt ook een sterke vrouw met een sterke wil die weet wat ze zoekt :)
    En natuurlijk een supermama! ;)

4. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Boeffie en Sasjuh

Dank je wel.. :) heel lief..

X Oktober13

5. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

je komt echt ooit wel weer leuk mannetje tegen, je bent een sterke vrouw en sterke moeder en je zal vast goed voor de kinderen zorgen... :)

6. Maanhaasje

Maanhaasje Actief lid

12 aug 2013
    217
    0
    0
    Soundfullness Therapeute
    Oegstgeest
    Jeetje lieve schat dat is heftig en ik herken je situatie. Ik heb 4 kinderen bij 2 vaders en toen ik bij mijn man (nu ex man) dacht ik van ik vind nooit meer iemand, want die wilt nou een vrouw met 4 kinderen.... En mijn jongste was 6 maanden toen ik weg ging...

Die gedachte is heel zwaar, maar ik vond een hele lieve vent, die mij 100% zag zitten en dus ook die 4 kids en nu zijn we zwanger van ons eigen kindje.

En ook al ben je dan nu alleen met dat rot gevoel, weet dat er ook echt wel lieve mannen zijn en geef de moed en hoop niet op.

Ik wens je veel sterkte! Je bent een sterke vrouw en super mama!

7. Elektraxx

Elektraxx Actief lid

26 jul 2013
    105
    0
    0
    Achterhoek
    Lieve Oktober13,

Volgens mij ken je mijn verhaal ook, ik zat ook in die positie..
    Probeer dat los te laten en van je kinderen en zwangerschap te genieten. Ben ik ook gaan doen en nu...
    Bloeit er iets moois op tussen mij en een goede vriend die ik al 10 jaar ken, totaal onverwachts en ik had er niet op gerekend.
    Ookal is het niet zijn kindje, hij gaat er wel zo mee om en is echt ongelofelijk lief.
    Wat ik bedoel te zeggen, op de momenten waarop je het niet verwacht, komt de zon altijd door, dat zal voor jou ook zijn.
    Als een man van je houd, gaat hij voor jou en je kinderen ongeacht wat! Dat gaat jou ook gebeuren, misschien niet op korte termijn, maar uiteindelijk...
    Probeer leuke dingen met je kleintjes te ondernemen, en nog lekker genieten. Probeer de zwarte dagen positief op te vullen!
    Een knuffel en steun is zeker fijn, maar jij bent een sterke vrouw en kunt dit nu ook aan!!

Mag uiteraard ook altijd berichten :).
    xxxx

8. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh wat een lieve berichtjes. . Stom he dat ik zo voel... Was bij de haptonoom gisteren en toen kwam echt alles eruit qua emoties. Het voelt even naar maar gelukkig kan ik mijn zelf weer verzamelen inderdaad een geweldige plek geven aan mijn prachtige meiden... Ik ervaar deze eind van zwangerschap als pittig en ik kijk zo uit naar het einde alleen moet ze nog even binnenblijven.
    @Electraxx Ik ken inderdaad je verhaal en vind je een uitzonderlijk dappere vrouw en wat fijn dat er een liefde ontstaat tussen jou en je goede vriend! :-D

Liefs oktober 13

9. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Het is zeker niet stom wat je voelt!
    Alles wat je voelt moet je bewust voelen en zeker niet wegdrukken!

Ik kan alleen als advies geven dat je je nu moet concentreren op je gezinnetje en de beeb die eraan komt.
    Een eventuele partner is nu niet belangrijk,als de tijd daar is komt dat wel.. je moet nu roeien met de riemen die je hebt..

Het is niet leuk en tof,maar wel de waarheid... toch hoop ik dat je van je zwangerschap nog ff kunt genieten..

Dikke knuffel!

10. Vechtertje

25 aug 2013
    47
    0
    0
    levenscoach
    Limburg
    Ik herken je verhaal lieverd...... zo erg!

Je kent mijn verhaal en het verleden van mijn partner (wat ik nu te weten ben gekomen) en het samenhang met geweld.. de reden dat hij me bijna (meerdere malen) omver heeft geblazen met zijn woede.. stres veroorzaakt door zichzelf boven de gezondheid van het kind te zetten en ga zo maar door.. nu zelfs krijg ik verwijten dat ik geen vechtlust zou hebben.. nou iedereen weet inmiddels beter.. meer dan me lief was heb ik me hiervoor ingezet en hem zelfs de ruimte aangeboden om aan zichzelf te werken.. keer op keer zijn excuses geaccepteerd en hem vergeven.. iedere keer gaf ik hem het voordeel van de twijfel en ga zo maar door.. maar op is gewoon op..!!!

En dan zit je alleen.. en zwanger.. het hoort de mooiste tijd van je leven te zijn.. je zou op een roze wolk moeten zitten.. er zou een partner (en potentiële vader) om je heen moeten zijn (in je beleving) die zich om je bekommerd en voor je zorgt en extra lief voor je is.. en dan is de waarheid soms zo hard en ook eenzaam.. ik heb al zovaak gehuild.. en dan zou ik niets liever willen als uitgummen wat er gebeurd is en hem een kans geven. Maar het is hoe dan ook een illusie, helaaaaaaaaaaaaaaaaas. Het is ook gemeen en voelt gewoon niet eerlijk, zeker niet als je weet dat je er alles aan gedaan hebt. Ik heb ook moeite om dit geheel te accepteren. Ook als je bij de verloskundige komt en je krijgt een mapje met de echo-foto mee en er staat groot op de voorkant; "Ons grote geluk" zo confronterend allemaal soms.

Ik heb ook geen behoefte aan intimiteit op dit moment, maar een knuffel.. warmte.. steun.. en het gewoon kunnen delen op een mooie manier.. het is er gewoon niet bij. Wel met dierbare maar het is het niet, het is niet wat je het meest mist. En ik mis hem ook niet als persoon maar wel een partner om dit samen mee te dragen, delen en liefhebben... en dan besef je keer op keer weer dat het er "gewoon" niet is.

Lieverd, ik kan daar niets in voor je veranderen.. maar ik weet wel degelijk hoe je je voelt. Ook voor mij is dan "ervan genieten", wat je vaak als advies krijgt, ook niet zo eenvoudig.. hoewel je niets liever zou willen....

Dikke warme knuffel......

11. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vechtertje - precies verwoord! En jij zit nog helemaal in het begin. Het wordt echt beter maar zal nooit helemaal goed voelen...
    Jij ook een dikke knuffel

12. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aaah .. ik ben erg aangeslagen door wat er weer in NL is gebeurd. Vader die zijn kinderen ombrengt omdat hij zo wanhopig is.

Weet je dat tijdens onze "ruzies" hij beweerde dat hij begreep dat vaders zulke wanhopige maatregelen nemen. Volgens mij is hij eng genoeg in mijn beleving om ooit zo iets te doen mocht hij wel erkend worden en een omgangsregeling krijgen... en ik als moeder moet dan machteloos toestaan straks??? Hoe hou je zulke dingen tegen???

:( :( Ben niet blij op het moment. Ik ben zelfs bang geworden nu...

13. Hondagirl24

men wat een bericht hier echt erg meis dit kan echt niet...
    je houd ze niet tegen helaas... mensen draaien door en dan gaat het helemaal fout

hopelijk kun je je zelf haaks houden en goed nadenken wat het beste voor jouw en je kind is straks.

heel veel sterkte

14. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff Hondagirl..

Ik had het inderdaad moeilijk gisteravond omdat tijdens onze meerdere lijm pogingen gebeurde dat van Ruben en Julian, daarbij zei hij ook tijdens een discussie dat hij dat wel begreep en wel snapte waarom mannen tot zulke wandaden worden gedreven. NIETS MAAR OOK NIETS geeft een vader of moeder de RECHT om zijn of haar KIND mee naar de GRAF te brengen!!!!!! Ik noemde hem toen ook gevaarlijk en daarom ik de acties onderneem die ik ondernam!

Het werd steeds duidelijker hoe verstrengeld ik was geraakt in zijn wereld .. WANT als iemand ZO Kan denken ... pfffff.... HOE KAN JE ZOIETS BEGRIJPEN.

Nu dat ik een tijdje hem niet meer spreek en mijn zwangerschap vordert zijn zulke dingen naar de achtergrond geschoven (vandaar dat veel op schrijf zodat ik het niet vergeet en al zijn berichten en mails heb bewaard). Gisteren kwam het allemaal naar boven weer dat hij dat echt toen hebt gezegd en kreeg weer de rillingen...

Dank je wel..
    X Oktober

15. Hondagirl24

idd niets maar dan ook niets heeft het recht zulke dingen te doen
    ja je moet echt goed nadenken of je wel bij iemand wil zijn die zo denkt over bepaalde dingen...

denk dat je nu lekker op je zelf op je komend kindje moet richten en positief blijven je bent vast een sterke vrouw :)

sterkte meis xxx Kim

16. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Lieve oktober 13,

Wat ontzettend moeilijk moet dat voor je zijn ik weet zo goed hoe je je voelt.. Mijn ex man de papa van mijn oudste twee kindjes die is ook zo lekker begripvol naar die gestoorde kerels en nog steeds ben ik bang elke twee weken dat ze naar hem toe gaan hij heeft me jaren lang mishandeld en misbruikt en daar word je wel sterker van tot op de dag van vandaag vecht ik voor mijn kindjes daarom is het zo ontzettend knap van je dat je dat nu al ziet dat hij een negatieve invloed heeft op jou en je kindjes blijf sterk voor jezelf en je kindjes.. Ik heb het geluk ook weer gevonden en dat is voor jou ook weggelegd.. Heel veel kracht en sterkte... Veel liefs Mariska..

17. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Mariska,

Wat ontzettend zwaar voor je.. Ik kan me helemaal indenken hoe je je voelt!!! Heel erg bedankt voor het delen van je ervaring... Jij ook veel kracht toegestuurd en wat fijn voor je dat je weer geluk hebt gevonden!

Liefs Oktober13

18. weegschaal72

weegschaal72 Bekend lid

16 jan 2013
    597
    0
    0
    Hier nog een die zich herkent in jouw verhaal enne....ik was ook een mama met 4 kids van 2 mannen. Ik dacht ook altijd dat ik niet meer de moeite waard was en had al zoiets van....wie wil mij nu nog? of misschien krig ik alleen van die rampgevallen op mijn pad. Niets was minder waar.....ik was helemaal niet bezig met een man, sterker nog ik was bang geworden voor mannen. ik had het goed met mijn kindjes (het jongste kindje was niet eens erkend door de vader) maar toch op een heel onverwacht moment sloeg ineens de vonk over tussen mij en mijn huidige vriend, sterker nog, hij wás al een vriend van mij, wist alles van me, mijn hele rugzak, ik kon hem en zijn familie (hij woonde 30 meter bij me vandaan hahahahaha) en ineens waren we een stel. We schrokken er in de eerste instantie beiden van en kijk nu 3 jaar later, hij heeft mijn zoontje wettelijk erkend als zijnde zijn zoon en hebben we ook een kindje van ons samen en op dit moment net een miskraam .....ik was anders een mama geweest met 6 kids van 3 mannen !!!!! Wat ik wil zeggen, diegene die jou echt de moeite waard vindt, zal niet terugdeinzen van je rugzak, daarvan ben ik ook het bewijs ;)
    Houd moed, uiteindelijk komt alles een keer goed en vind jij ook weer opnieuw het geluk :)

19. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel weegschaal! Ja de wonderen zijn de wereld niet uit en als het op mijn pad komt zal het ook welkom zijn.

Nu weer geconfronteerd met een beslissing die genomen moet worden die moeilijk is zonder partner. Mev. Ligt nog in een onvolkomen stuit ligging. En hoe hoe te handelen. Ene kant prima te doen beslissing nemen want haar vader kennende zou het een week lange discussie worden dus fijn dat ik het niet met hem hoef te bespreken maar in het algemene zin vind ik het moeilijk ... Ik heb een oproep geplaatst bij onderzoeken en echo's hier over.

X oktober

Deel Deze Pagina