Hallo allemaal, Ik wil mijn dochtertje van 6,5 maand opgeven bij een Casting/modellenbureau. Als ik op i-net rondkijk dan zie ik allemaal betaalde sites. Ik weet dat er ook kosteloze inschrijvingen bestaan. Wie kent een goede / betrouwbare bureau in Rotterdam? Groetjes. Ashley
Effe een vraagje. Waarom wil je in godsnaam je kind van 6,5 maand model laten worden? Ik snap dat niet zo goed...
Omdat ze een mooi kind heeft? Sorry, maar ik heb wel eens met dezelfde gedachte gespeeld. Er zijn ook babymodellen nodig en het zou mijn inziens onwijs geweldig zijn als Pampers of Zwitsal of een ander merk gewoon mijn kindje gebruikt voor een reclamecampagne. Of Prenatal mijn kind opneemt in de nieuwe kledinglijn etc. Dat is toch een leuk iets voor later? Het is niet alsof je kind gelijk anorexia moet hebben en gedwongen wordt om over de catwalk te kruipen Je hebt gewoon een leuke fotoshoot/videoshoot met je leuke knappe lieve baby - waar je toevallig onwijs gek op bent (en dat kunt delen met de rest v/d wereld).
Waarom niet? Die kids van mij zijn ook al ingeschreven en worden voor leuke dingen gevraagd. Ze verdienen ook nog eens wat leuks en ik kan lekker pronken met de kids @TS: Mijn kids zijn hier ingeschreven Modellenbureau Echtemensen.com Kost wel 12,50 per jaar maar dat heb ik er persoonlijk wel voor over. Heel goed bedrijf is dit.
Soms vragen ze bijv. bij de V&D op de website voor modellen. Tenminste dat was een aantal jaar geleden zo
Jij hebt duidelijk een verkeerd beeld ervan. Ze worden tijdens een shoot niet zo op de set gezet en meteen foto's gemaakt hoor dit gaat allemaal spelenderwijs. Het word met kinderen echt heel leuk gedaan. Heb verschillende shoots met mijn oudste gehad en vaak mocht ze lekker lopen en spelen op de set terwijl ze foto's schoten. Ook zijn ze bezig met handpoppen, bellen blazen, gekke bekken trekken etc. om aandacht te trekken van de kleine. Bij Olvarit mocht ze zelfs zelf lekker knoeien met een potje fruit, hoe viezer ze was hoe leuker voor de foto's en mijn dochter vond het helemaal geweldig!
Hier geprobeerd in te schrijven, maar als je niet om de hoek van Amsterdam woont, val je sowieso af, helaas. Liefs,
Ik zou mijn zoontje ook graag model willen laten zijn maar als je in Limburg woont heb je gewoon pech denk ik. Het modellenwereldje van hier voor kinderen is heel anders als in Amerika. Hier is het gewoon leuk, lekker speels.
Op dit moment vragen ze via Facebook modelletjes voor Dirkje. Mijn dochter heeft dit vorig jaar gedaan en was echt heel erg leuk en goed geregeld Via facebook vind je de gegevens etc etc Is wel eenmalig maar echt super leuk! Fotostudio is in Hamont (BE) En idd hier ook de ervaring dat als je niet in omgeving Amsterdam woont je al afvalt helaas