baby achtergelaten met toezicht op balkon

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kwebbel86, 6 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik ben echt verbaasd, zeker met wat er tegenwoordig allemaal gebeurd
    is het nou eigen terrein is het anders, maar in een flat?? voor je beneden biij de auto bent.....
    ik zou ook op eigen terrein mijn kleine nooit laten liggen trouwens, ja misschien tot ik alles uitgepakt heb en dus heen en weer loop

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik zou t ook niet durven. Ik durf dr niet eens in de box alleen te laten dat ik de vuilniszak naar beneden breng. Zie alleen doemscenarios. Ik zit vast in de lift, deur wilt niet meer open. Ze is omgevallen in de box met haar nek of hoofd vermeerd brrrrr nee hoor. Laatst had ze ook de hele dag niet geslapen. Ze valt in de auto in slaap 2 straten voor we thuis zijn. Heb gewoon gewacht tot ze wakker werd :).

Maar eerlijk als ik een baby/jong kindje in de auto zie t doet me heel veel maar ik doe er niks mee. Het wordt toch nooit op prijs gesteld. Al zou je het kinds leven hebben gered wordt je volgens mij alsnog als bemoeial gezien.

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Maar goed onverantwoordelijk.

Hoe steken jullie een weg over met kinderwagen?

4. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36

Jep denk ik ook elke keer aan als ik overstreek!

5. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Gewoon lopend ;)

6. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

lopend bij een zebrapad. en let altijd op;).

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Met oversteken ben ik erbij. Dat is heel anders dan "onder toezicht" mn kind ergens alleen laten.

8. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    En duw je dan de kinderen voor je uit?

9. Metire

Metire Niet meer actief

Als je de straat oversteekt zie je heel goed of er auto's aankomen, toch wel een beetje anders of niet?

Behalve als je erg slechtziend bent, maar dat is een ander verhaal;)

10. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

Ik snap je vergelijking niet. Tenminste ik vind het niet op gaan. Er kan altijd wat gebeuren, maar als mijn kind iets overkomt omdat ik hem heb achter gelaten alleen dan zal ik mezelf nooit meer in de spiegel kunnen kijken. En ik denk dat niemand ooit nog van dat schuld gevoel af komt. En er staat niet voor niets een boete op voor het alleen laten van kindjes in de aauto, dan moet het wel gevaarlijk zijn.

Nog even voor de duidelijkheid: ik veroordeel niemand. Ik bemoei me nooit met iemands anderse manier van opvoeden/ leefwijze maar dit is mijn visie hierop en dit is waarom ik nooit mijn kindjes in de auto zal laten.

11. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Sja ik laat mijn kinderen niet alleen slapend in een auto. Ik rij altijd nog een blokje om als er een slaapt en als die slaap echt hard nodig is. Of ik blijf er bij zitten , rommel wat in de auto, ruim wat op in die auto...maar ik ga niet weg.

Ik zou zeer zeker niet in een flat wonend gaan stofzuigen terwijl de kleinein de auto zou slapen.

Maar in de schaduw, raampje open, kind slaapt...dat zou niet mijn keuze zijn, maar ik zou hier niet van overstuur raken.,

Maar weet je, ik vind dat de keuze van die ouders.

Ik doe heel veel dingen niet die andere mensen ms wel doen. En andersom.

Zolang dat geen levensbedreigende situaties oplevert hoor je mij niet, ik zeg het wel tegen mijn man hahaha...

Deel Deze Pagina