baby acne, hoe lang en wat te doen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pumba, 28 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pumba

Pumba Actief lid

2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Ha meiden,
    Onze prachtige meisje zit helaas flink onder de baby acne. Het is wel wat verplaatst, eerst zat het mn op haar voorhoofd, nu meer op de wangen en de kin.. Wie heeft ervaring hiermee? Ik smeer er eigenlijk zo min mogelijk op omdat het vanzelf weer over zal gaan, maar als iemand tips heeft......En wat zijn jullie ervaringen wanneer het helemaal weg is? Ben benieuwd!

2. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Onze kleine heeft er ook wel last van gehad. Sinds een week werd het minder (ca 7 weken) en nu met 8 weken heeft ze haar gave huidje weer terug.

3. Pumba

Pumba Actief lid

2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Dat klinkt bemoedigend, thanks voor je reactie! Smeerde jij er nog iets op?

4. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    onze kleine meid zit sinds een week ook helemaal onder, voornamelijk op haar gezichtje en haar borst. ik doe er helemaal niets tegen, denk dat at ok weinig zin zou hebben Hopelijk heeft ze binnenkort haar gave babyhuidje weer terug!

5. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    onze dochter had er ook flink last van. geef je bv? Ik smeerde er zal op voor gevoelige huid, omdat ze ook een rauw huidje had doordat ik een week overtijd was.

6. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Omdat het soms na het badderen/douchen wat droog aanvoelde smeerde ik er wat nivea (uit het blauwe blikje) op. Verder niets en ook niet te vaak.

7. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    hier ook heel veel last van gehad, we noemden haar toen "pukkelponie" (aahhh zielig ;)) Ze zag er echt niet uit...:$ :p

Na een week of 2 (denk ik) trok het helemaal weg en had ze weer een mooi gaaf huidje! Nog steeds trouwens, ze is nu 1,5.

8. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    hier ook zo'n 2 weekjes last van gehad, ik vond t verschrikkelijk, ons mooie prinsesje helemaal eronder!:)

omdat t bij haar na een paar dagen een beetje droog werd heb ik er calendula gezichtscreme van weleda op gedaan, 2x per dag.

9. Pumba

Pumba Actief lid

2 mrt 2009
    149
    0
    0
    Bedankt voor de reacties! Zo te lezen is onze meid niet de enige ;).
    @douglas 84: ik geef geen bv maar net als bij jou was onze kleine ook overtijd en erg droog
    @ Migga; ik hoop met je mee!!!
    @ juenco, haha. Pukkelkoppie valt hier ook wel eens hoor, en onze zoon heeft de waterpokken en is net een krentenbol. Lekker setje hebben we zo :D
    @Loesje, ja zonde he! Ben ook minder geneigd foto's te maken momenteel wat eigenlijk wel zonde is. Gelukkig was het bij jullie meisje na 2 wk weer weg.

10. Roos84

Roos84 Actief lid

24 jan 2010
    189
    0
    0
    ons meisje heeft er sinds een aantal dagen ook last van! Hopelijk komt snel haar mooie gladde huidje weer terug!!

Deel Deze Pagina