Twaalf weken geleden is mijn prachtige dochter geboren. Vanaf de geboorte een lieve en tevreden baby tot een dag of 4 geleden. Na de inenting ( expres later ) is ze druilerig ! Weinig lachen en bijna niet meer brabbelen. Snachts ineens honger ! En we geven nu om de 4 uur 150 plus 5 of on de drie uur 120 plus vier. Soms red ze t niet. Zou dit een sprongetje kunnen zijn. Ze heeft vorige week veel geleerd en is in haar ontwikkeling voor uit gegaan. T is niet zo dat ze overstuur is maar beetje stiller en druilerig ! Moet echt alles uit de kast halen voor een glimlach terwijl ze normaal om alles in een "deuk" ligt Ze sliep Eerst 12 uur in de nacht nu om de vier uur weer een flesje. Dat geeft niets want als ze honger heeft heeft ze honger maar t valt zo op.
Ik denk inderdaad een sprong. Was bij ons ook met de drie maanden prik zo ongeveer toen kwam hij snachts ineens weer. Heeft geloof ik 3 of 4 nachten geduurd...
Oh okey ! Thanks Ze heeft inmiddels ook een vuil oog en echt een slecht humeur ! Honger als een leeuw en super eenkennig !
Hey Son, hier net zo hoor N.oëlla is vrijdag 12 weken en is ook al van de leg af. Nu hebben we hier al aardig gerommel gehad met eten en spugen en nog niet doorslapen maar het valt me nu helemaal op. Mijn kleine meid had trouwens al weken snotogen en na een tip afgelopen week zijn ze nu sinds twee dagen schoon. De tip is wanneer je de haartjes wast met de babyshampoo en het uitspoelt en gewoon over het gezichtje laten lopen zodat het sopje de traanbuisjes schoonmaakt. Wel echt babyshampoo want die prikt niet. Werkte hier als een tierelier. Hoe gaat het verder met jou ? Ook weer beter in je velletje?
Herkenbaar!! Onze dochter is nu 14 weken maar is ook van de leg de laatste dagen.Nog wel vrolijk maar moet continue worden vermaakt en wil ook niet slapen.Zal wel weer een fase zijn die ook weer voorbij zal gaan.
Ja ik houd me staande! En daar is ook alles mee gezegd. Ben vel overbeen, zit mega in de overgang en voel me k*t Maar on topic. Bedankt voor de oogjes tip! Gaan we morgen direct doen.
Nu echt on topic. Allemaal herkenbaar, bezig gehouden worden, moe zijn en hier veel eten ! Straks was ze mega aan t jengelen ! Op een hele vervelende manier. Ik zat op handen en knieën de vloer te schrobben en wilde t ff afhebben voor dat manlief thuis kwam. Iedere keer stond ik op liep naar haar toe ! En kreeg mega lach ! Hihihih naja ik ff knuffelen en weer schrobben. Weer krijsen weer opstaan handen af drogen resultaat brede lach ! Serieus heb drie en een halve uur over de vloer gedaan! Schoot niet op. Hahahahaha..... In ieder geval rond half 8 was ze niet meer te harden. Ik ma ff een washandje... Erover en schone pamper aan. Gillen als een keukenmeid zo erg dat ik trillde van de zenuwen, ik pak de bakerboek en ja hoor weer een brede lach.... Hihihihi zo schattig. Heb haar een fles gegeven en sindsdien slaapt ze! Trok t niet meer.... Pfffff heel de dag bezig gehouden en kon geen lach vanaf !! Alles heb ik uit de kast getrokken ! Als pipo de clown gedanst en gezongen. Een eeuwigheid met een knisperboekje zitten piemelen enz enz niets vond ze leuk ma hooooooooo ff als moeders ff naar de wc ging of zelfs maar de andere kant opkeek was t brullen ! Uiteraard moest er voor de oudste nog een suprise voor morgen geknutseld worden. Dat heb ik maar met me vrije hand gedaan. Hahahaha heb een toverstafje gemaakt. Vraag maar niet hoe t eruit ziet ...
Hier sinds 4 dagen hangerig en huilerig maar slaapt prima.. Tot gister... Tis hele dag idd vermaken en niet willen slapen. Ze krijst t hele huis bij elkaar en geeft t ook niet op.. Ben kapot! Hoort dit ook bij t sprongetje? En hoelang hebben baby's last van de 12 weken sprong?
Geen idee hoe lang nog !!! Vanacht om 3 uur wakker en niet echt meer geslapen ! Ben op, heb zo een begravenis heb t gevoel of ik me daar na toe moet slepen.
weet even niet hoe lang , had even mijn boek uitgeleend, maar uit mijn hoofd duurt deze ongeveer 2 weken. nu moet ik zeggen dat het voor elk kind wel anders is hoor, mijn zoon had er 3 dagen echt last van , precies zoals Son het omschrijft. Maar mijn meisje huilt weinig en doet meer klooien met het eten en slapen etc. Bij mijn zoon hielp het om een draagdoek te gaan gebruiken. Is hij toch bij je en heeft het kind wat het wil, en jij hebt je handen en beetje vrij om nog wat te kunnen doen. Off topic, balen Son dat het niet lekker gaat wel goed voor jezelf zorgen hoor is er niemand die je even een dagje kan helpen zodat je wat kan bij slapen of even wat ter ontspanning kan gaan doen ? Als het echt niet gaat trek je toch wel aan de bel bij de dokter he. je mag me ook pb-en hoor meis.