Onze dochter 5 maand kan nu zonder pacco bakerdoek slapen. Ik had haar altijd met een romper en broekje aan in de doek en dan onder een lakentje plus dekentje. Ik heb van m'n zus een katoenen slaapzakje met lange mouwen. Maar wat moet ze nu dan aan in bed, heb haar nu in dat slaapzakje met een romper lange mouwen eronder aan en dan onder de Laken en deken. Wat hebben jullie je baby aan in bed en wat is een fijne slaapzak, wil er toch een voor haarzelf aanschaffen en dan zonder mouwen of met mouwen voor de winter? Bedankt
Ik ben gestopt met lakentjes op het moment dat ze gingen rollen door het bed. 1 keer oudste dochter met hoofd onder de lakens gevonden,toen was ik er klaar mee Dus hier altijd een slaapzakje gebruikt, zoon van 2,5 slaapt er ook nog in. Een warm, gewateerd zakje met mouwtjes is echt fijn! Hema is goed (wel wat strakke mouwtjes soms), Prenatal. Zoon slaap vannacht met romper,pyama en sokjes in zijn zakje. De mouwtjes gebruik ik pas als het echt koud begint te worden
Mijn dochter slaapt in een dikke slaapzak met lange mauwen met romper korte mauwen en een legging.. Onder 2 dikke fleece dekens.. Dan heeft ze het lekker warm, als ik de dekens weg doe heeft ze altijd koude handjes.. Maar mijn dochter rolt ook nog niet in bed..
Wow Erza, 2 dikke fleecedekens?? Koude handjes zijn niet erg bij die kleintjes, hoort er zelfs bij. Voelt ze nu niet klam aan onder zo'n dikke laag? Ik dacht dat ík mijn dochter warm hield ...( romper korte mouw, dunne pyjama, geen sokjes, in een puckababy herfstdeel met mouwen, dekentje leg ik 's nachts tot aan knietjes over haar heen, koelt af naar zo'n 15 graden)