Ja leek ons ook wel goed en fijn voor de kleine! Haha maar ja das theorie hihi we moeten maar zien hoe het gaat lopen in t echt haha . Maar ja zo hebben we wel beide tijd voor ukkie en de opa's en oma's hebben ook een vaste dag wat ze zelf heel leuk vonden. Ja jammer dat van de schoonfamilie...gewoon afwachten hoe het voor jou gaat lopen. Wie weet gaat het beter als de kleine er is. Ach ja mn schoonmoeder wilde graag oppassen is als oppasmoeder, dus dat was geen probleem en mn vader en zn vriendin wilden om de week wel op maandag. (zij hebben alleen op maandag vrij werken beide nog) dus logisch dat ze niet elke week "wilden"
ieder zijn keus dat is mijn mening ik ben onthaalmama en ben dus altijd bij mijn kind als hij niet op school is maar bij de onthaalkindjes zie een heel groot verschil van wanneer ze komen ten vroegste bij 3 weken wat vroeg is en als ze 6 maand worden komen de laatsten toe ja ook wel later als ouder ouderschapsverlof of zo nemen dus een groot verschil ik ben blij als er nu een tweede komt ik ook alles zal meemaken maar iedereen voor zich ik veroordeel niemand!