Dag iedereen, Voor mij loopt de zwangerschap stilletjes aan naar zijn einde. Heb een droomzwangerschap gehad. Sinds 2 weken ben ik thuis van mijn werk om mij op de bevalling voor te bereiden. Zalig maar dit betekent natuurlijk ook meer tijd om na te denken. Hoewel alles goed is met de baby, begin ik me zorgen te maken dat er toch iets mis zou zijn en over wat er allemaal mis kan lopen tijdens de bevalling. Nu draai ik die knop vlug om als ik hier weer eens aan denk. Zijn er nog die zich hier zorgen om maken. Alvast bedankt. Groetjes.
Dat is denk ik de normale gang van zaken. Heb ik ook wel gehad. De beste manier is om inderdaad maar de knop om te draaien, want je weet niet hoe het loopt en gebeuren gaat het toch. Naarmate je dichter bij de uitgerekende datum komt, zul je zien dat je rustiger wordt. Ik heb veel gelezen over de bevalling, dat gaf me rust. Misschien voor jou ook een idee. Het komt echt allemaal goed.
Ik begin dit nu ook heel erg te krijgen, maar ik probeer dan positief te denken! Het gaat vaker goed dan fout..