pepti nr 2 waar goedkoopst?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door diaan1982, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ik ben er helemaal klaar mee!!
    mijn zoon word elke dag avond nacht wakker met een verstopte neus,om vervolgens de hele nacht te mieren !
    ik slaap al 10maanden nooit een nacht door,ja 2nachten terwijl hij zijn stembande:(nn strottehoofd ontstoken waren (door zuur wat de hele tijd naar boven kwam) en daar medicijnen voor had gehad(soort prednisolon)
    hij reageert ook heel gevoelig op melk en potjes.
    dus aan de ha voeding,gaat wat beter overdag,ook maak ik het eten nu zelf en krijgt hij geen yoghurt ed meer,want daar ging hij heel erg van spugen .
    zijn voeding word ook ingedikt.
    de ha neemt ons niet serieus!!
    dus nu denk ik mischien aan een lichte kma ,en wil gewoon op eigen houtje maar weer wat proberen.
    ik weet het niet meer,ons hele gezinsleven gaat eraan
    beeb beland elke nacht bij mij in bed,en manlief slaapt op de bank.
    het zijn vage klachten hoor
    verstopte neus
    jengelig
    hazeslaapjes
    snachts scheetjes laten
    onrustig
    spugen
    het is niet zo dat hij de hele dag krijst
    maar ik weet het niet meer

spugen

2. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

#2 Zusterke, 26 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mrt 2013
    Ik zou bij de ha een doorverwijzing naar de kinderarts eisen!
    Of vragen of je naar een collega van je ha mag gaan misschien dat deze je wel serieus neemt.

Wil de ha dit niet doen dan zelf de poli bellen van de kinderartsen en de situatie uitleggen.

Twee maal daags neusje met zoutoplossing sprayen of spoelen kan ook helpen bij het verstopte neusje. Maar misschien deed je dit al.

Pepti is vrij prijzig naar mijn weten.

Succes!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Etos heeft het het goedkoopste, de apotheek is altijd erg duur.
    Bij Etos kost het 21,59 geloof ik.

Maar ik zou een verwijzing naar de KA vragen vanwege deze vage klachten. Doet de huisarts dat niet, dan kun je ook je verzekering bellen en hen rechtstreeks om toestemming vragen voor een traject bij de KA.

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    ik heb via via een telnr gekregen van een goede osteopaat,ze zegt dat ze kan helpen
    dus dat gaan we maar ook doen.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier ook goede ervaringen met de osteopaat. Let er wel op dat als het KMA is, de klachten terug gaan komen en je dus ook echt nog naar de kA moet... Echt een verwijzing vragen dus aan je huisarts, op basis van de dingen die je beschrijft.

6. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zag je verhaal en herken er veel in!

even kort over mijn zoontje:

vanaf geboorte verkouden, als hij slaapt maakte hij ook altijd van die piep/kruin geluiden
    veel scheten laten
    waterige diaree
    erg vrolijk mannetje maar na fles altijd 2 uur lang mopperig en hangerig
    snachts kruisen echt hardverscheurend

verborgen reflux, nexium voor gekregen maar bleef het gevoel houden dat hij kma had

pepti geprobeerd werkte 1 week daarna extreem erger

werd ook niet gehoord erg frustrerend, uiteindelijk opgenomen in het ziekenhuis omdat hij de fles weigerde..
    in het ziekenhuis zeiden ze letterlijk nee is geen kma want hij poept geen bloed... en kregen we een pedagodisch medewerker op ons af of we het nog wel trokken enz... grrr

wij ons zoontje weer mee naar huis genomen en ben naar het cb gegaan daar had ik een goede band mee want de huisarts luisterde ook niet.
    op het cb hadden we een druppel gewone flesvoeding op zijn wang gedaan om te testen en meteen een heftige reactie!!

dus kreeg meteen een verwijzing voor nutimagen en dat was de oplossing!!!

nu slaapt hij zonder geluidjes, erg rustig en geen diaree of zo meer!

ik weet hoe je jezelf voeld, vaak zit je gevoel goed!

laat je dus niet zomaar wegsturen jij kent je kind het beste en voeld dat als moeder goed aan!

mijn zoontje was ook te vrolijk voor kma zeiden ze.... pff

7. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0

Zo vermoeiend hè! Hier was mijn oudste vaak ziek (vaak ernstige oorontstekingen) maar hij was er altijd rustig en vrolijk onder dus werden niet serieus genomen. Totdat hij koorts had tot 42 graden en weg viel. Middelste krijsde eigenlijk altijd alles bij elkaar maar dat is ook echt zijn karakter voor een deel.

8. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    woon je toevallig in zuid oost Drenthe?

9. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1