paar vragen over mijn dreumes..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Beeps, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    dag dames!

sinds kort wordt onze zoon 's nachts eigenlijk 's avonds laat, weer wakker, huilen gaat van kwaad tot erger tot hij drinken krijgt. Gewoon water, maar soms drinkt ie zo een 200cc fles leeg en dan een uur later weer!

Overdag drinkt hij ook genoeg; 400CC melk en zeker 400cc water/sap/thee.

Daarnaast is hij aan het rommelen met zijn middagslaap, hij gaat er savonds om 19u in, (wordt nu dan weer regelmatig wakker wat wel stopt na 1u) en wordt dan om 6.30 wakker. Dan gaat hij 10 uur weer naar bed voor 2 uurtjes.. smiddags leggen we hem er om 15u in, dat was voorheen altijd goed, maar nu slaapt hij niet meer.

wat betekent dat hij rond etenstijd heel moe is en dus een beetje vervelend.

Nou zijn mijn vragen, waar komt die nachtelijke dorst ineens weer vandaan? of is het verlatingsangst wat ik verkeerd oplos? een tshirt van mij ligt al in zn bedje..

En hoe los ik die slaapjes overdag op, ochtend slaap uitstellen is moeilijk want om 10u is hij echt moe.

Ik ben even helemaal de weg kwijt, van zijn mooie schema is niets meer over!

Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben, alvast bedankt!

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou proberen om 10 uur naar buiten oid te gaan om zijn slaap iets te kunnen uitstellen en hem er dan rond half 12/12 uur in te doen.

3. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    ok dat ga ik proberen, en dan daarna pas lunchen? want nu eten we altijd om 12 als hij wakker wordt na zn ochtendslaapje..

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ik zou er voor eten.. Kan namelijk zijn dat je kindje tot een uur of 2/3 slaapt..

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zou om 11u een boterham geven en om 11.30 op bed. Hier toen ook gedaan en werd langzaam wat later.
    Ze ligt er nu meestal om 12.30u in.
    Duurde hier 2 weken, toen had ze het goed te pakken en sliep ze 3 uur in 1 ruk.
    Water drinken lijkt me s nachts geen probleem. Hier kreeg ze nog bv s avonds laat/s nachts maar sinds een paar weken is ze daar zelf mee gestopt en slaapt ze door.

Deel Deze Pagina