Hallo allemaal, Ik ben moena en ondertussen alweer bijna 22 weken zwanger. De 20 weken echo was helemaal goed en nu gaan we aan onze laatste helft van de zwangerschap beginnen. Mijn vriend en ik zijn 3 jaar samen en verwachten in mei ons eerste kindje. Mijn vriend is militair en dus niet heel vaak thuis... Het lijkt me leuk om hier te kletsen met andere meiden die in verwachting zijn waarvan hun man/vriend militair is..... Groetjes moena
mijn man is geen militair maar een zeeman dus ook niet vaak thuis. komt wel een beetje op hetzelfde neer toch...
Mijn vriend is ook militair en gaat over 2 maanden weer voor 5 maanden op uitzending. Doordeweeks is hij op de kazerne en in het weekend zijn we lekker met z'n drietjes. In het begin was het wel moeilijk maar nu ben ik er wel aan gewend en onze kleine meid ook.
Jee meiden, dat lijkt me helemaal moeilijk... Zwanger en dan zonder je vriend. Er gebeurd zoveel in die maanden dat hij er niet is. Wij hebben het geluk dat mijn vriend nu in opleiding is en dus meer vrije tijd heeft en niet op oefening en uitzending hoeft.
Nog een vrouw van een militair. Heb al 2 uitzendingen meegemaakt en zoals het er nu voor staat is onze kleine (nits alles goed gaat) 4 maanden als papa weer weg moet voor 4 maanden. Afijn mama moet het alleen doen meer en deels maar ja
Hier nog 1... Mijn man vertrekt 1 maand voor de uitgerekende datum op uitzending, zal 10 daagjes thuis komen voor de bevalling. Daarna zal hij helaas weer voor 3 maanden weg moeten.... Leve defensie! Maar we redden het wel hoor saampjes. Gaat allemaal goed komen.
Mijn mannetje is ook militair... gelukkig hoeft hij dit jaar niet op uitzending... maar het nieuwe jaar is begonnen en hij moet heel veel op oefening... vind het wel heel jammer... hij kan ook niet bij de 20-weken echo zijn verder is hij meestal alleen in het weekend thuis... zijn hier ook dames die zich na het weekend als jullie mannetje weer gaat werken zich zo leeg en somber voelen als je smorgens wakker word en je helemaal alleen bent... heb ik wel namelijk... XxXxX Jolien
Zoals al eerder is aangegeven bij de lounge onder clubs is een club met militairsvrouwen. Daar kunnen jullie je bij aansluiten. Deze doe ik dan ook dicht. Kwebbel Moderator