Baby Alive pop

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja ik moet zeggen dat ik die ene met dat zuurstofslangetje ook wel een beetje te vind hoor. Maar verder heeft mijn tante een hele vitrine kast vol met zulk soort poppen, grote en kleine, die heeft ze gewoon omdat ze ze mooi vind. Ook heeft ze een soort klein rieten kinderwagentje en daar ligt dan zo een pop in. Gewoon sier dus idd, zulke poppen koop je idd niet voor een kind, maar je gaat er ook niet mee naar de winkel (hoewel ik dat voorbeeld wel erg grappig vind *gniffel*)

2. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    gatver sommige poppen lijken op dode baby''s ..sorry...als je er een koopt zou ik zowiezo een slapende kopen maar ik vind ze TE echt lijken beetje eng... wat moet je er idd mee...ik zou zoiets echt niet in huis willen net of je een dood kind in je huis hebt...en die met dat zuurstof idd te belachelijk voor woorden..

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Iek ik vindt die poppen die echt op een baby lijken echt heel erg eng.
    Nee ik was op zoek naar babyalive poppen Baby Awake | Bestel en koop producten van dit merk bij Speelgoed-en-kadohuis.nl deze dus.
    Maar ik heb er eentje gevonden bij de top1 toys voor een mooi prijsje.

Jeetje die pop met dat zuurstok slangetje, vreselijk wie koopt nu zoiets.
    Nee ik wilde voor mijn nichtje een popje kopen maar wel een echte speelpop.

4. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    getsie zeg....heb al zo'n hekel aan poppen. Mijn moeder heeft ook een pop staan met haar....wordt er echt helemaal eng van

Deel Deze Pagina