http://www.hartvannederland.nl/nederland/zeeland/2011/baby-alleen-in-afgesloten-auto/ Vreselijk! :x De eerste melding is er weer, en nu maar hopen dat IEDEREEN het uit hun hoofd zet om hun kind in de auto te laten zitten. Vooral straks met dat hete weer. En de vader van dit kind: Egoistische kl**tzak. Zelf lekker high worden, blegh om te kotsen!!!!
:x:x:x en het enige wat ie krijgt is een boete, schandalig gewoon!! Zo'n weerloos kindje in een bloedhete auto laten om zelf te gaan blowen, zou zijn ballen eraf hakken als ik met hem in 1 kamer zou zitten :x:x:x:x:x maar nee mensen, dit is Néderland, waar je voor dit soort misdadigheden alleen een BOETE krijgt :x
Och nee he, het begint weer. Waarom doen mensen dit toch? Je verdient het dan echt niet om papa of mama te worden. :x:x En toch zijn er altijd mensen die denken dat het best wel even kan. Ik blijf erbij, onder geen omstandigheden een kindje in de auto laten zitten. Dit is natuurlijk wel een extreme idioot, maar hoe vaak hier al discussies zijn geweest dat het wel even kan,..... zucht.
brrr moet meteene weer denken aan afgelopen vakantie ging even gauw alleen boodschappen doen in baarle nassau en wou weg rijden zie ik ineens een baby in de auto zitten schrok zo erg dat ik meteen me gas pandaal losliet en me handrem aan trok en uit de auto ben gesprongen en omstanders heb gewaarschuwd ! bah bah bah
:x:x:x:x wat ik niet snap, dat omstanders niet de ruit hebben in geslagen. dan pakken ze mij maar op voor inbraak of vernieling maar ik ben niet schuldig aan een (bijna) dood kind! zou het trouwens ook bij een dier doen.
Ook ik las het gisteravond weer!!! Kan daar zo kwaad om worden :x ik begrijp dat soort mensen niet hoor....en die komen er vanaf met een waarschuwing van Nee dat mag niet .... Hoop dat ze er in Belgie zelf nog wat aan doen!! Papa lekker in de coffeeshop en kindje had wel dood kunnen gaan...zou in staat zijn zo,n man met mn blote handen te castreren ( zei ik gisteravond tegen manlief toen ik het las) Die man is zijn kind gewoon niet waard, hoop dan ook dat hij alsnog een straf krijgt daar van het gerecht!
ja dat ie in een coffeeshop zit en opgepakt is voor bezit ervan verbaast me dan ook niets, o,0 herseninhoud (heeft ie denk ik allemaal weggerookt ofzo??) gelukkig heeft het kindje niets!
ik las het gister!! ik werd gelijk zooo boos! niet normaal iedereen weet toch onderhand hoe warm het word in z'n auto! achterlijk viool dat hij er rond loopt!
Het is al gezegd maar mijn gedachte was ook meteen: naast het kattendumpseizoen is het ook weer laatjekindvooralachterinheteauto's seizon...pfffff De meningen verschillen over het wel of niet even laten zitten van je kind (pinnen / tanken etc.) maar gelukkig vind iedereen met gezond verstand dat meer dan een minuut (of twee) te ver gaat!
Jeetje zeg, hebben sommige mensen dan echt geen verstand!:x Arm kind, en hij maar lekker in de shop zitten. Grrrrrrrrr
Vooral als je leest dat het kindje huilend en bezweet in die auto zat. Brrr ik krijg daar echt kippevel van. Hoe kun je.....vuile egoist :x
oh jeetje wat een klootzak van een vent zeg!! waar die het lef vandaan haalt om zo'n babytje alleen in de auto op te sluiten en zelf te gaan blowen echt vreselijk gelukkig hebben de agenten babytje optijd bevrijd