Ik ben benieuwd hoe jullie baby slaapt rond de leeftijd van 11 weken. Mijn zoontje slaapt overdag namelijk bijna nooit langer dan 45 minuten. Hij wordt rustig wakker en vaak laat ik hem even (ongeveer 15 minuten) tot hij dreigt te gaan huilen en dan ga ik erheen. Het is niet zo dat hij dan altijd dorst heeft. Soms heeft hij een langer middagslaapje of slaapt hij na 8 uur 's avonds wel tot de voeding van 11 of 12 uur. Dan is hij in de ochtend weer wakker tussen 6 en 7. Baby's van deze leeftijd zouden maximaal 5 kwartier wakker kunnen zijn overdag (info van diverse internet sites) maar daar gaat hij vaak ook overheen. Hij wordt dan boos of gaat huilen als ik hem op bed leg. Als hij echt moe is, gaapt ed, gaat hij zonder problemen naar bed.
Mijn meisje slaapt bijna nooit overdag, heeft ze eigenlijk vanaf 't begin heel slecht gedaan. Soms een gestolen half uurtje in de doek ofzo, maar meestal slaapt ze overdag helemaal niet en maakt ze nachten van ergens van 21.30 - 22.00 uur tot 07.00-08.00. En dan ondertussen nog een aantal voedingen. Had ook gelezen dat baby's niet zo lang wakker kunnen zijn, nou dat klopt dus mooi niet haha.
Mijn zoontje slaapt in de nacht zes uurtjes.. In de ochtend leg ik hem als hij begint te gapen op bed en slaapt dan drie kwartier. Smiddags slaapt hij 2 a 3 uurtjes. Eind vd middag/begin avond klein slaapje en na 9 uur is hij in diepe slaap. Krijgt om 23.00 een droomvoeding Hij jengelend wel soms als hij moe is. Maar is niet overstuur of ontroostbaar. Hij huilt bijna nooit