boodschappen doen oid zou ik ook niet doen wel bij de buuf aan de linkerkant die kijkt op ons huis en op de voordeur vanuit de woonkamer daar breng ik de babyfoon wel eens of neem ik de babyfoon mee daar op visite
NOOIT, NEVER, NIET! Als mijn dochter iets overkomt terwijl ik weg ben zal ik mezelf dat nooit vergeven!
Mn man heeft vrienden die zo'n babyfoon hebben die je 'belt' als je kind wakker is of geluid maakt. Zij gaan zo rustig op verjaardag en laten hun kleine van ruim 1 jaar) achter in huis.. Ík vind dit onverantwoord, maja zo zijn er nog miljoenen aspecten waarbij de 1 zo denkt en de ander anders..
tegen mij werd dat ook wel eens gezegd, ja dan laat je haar toch gewoon ff thuis als je boodschappen gaat doen? of als toevallig mijn man een x thuis is en ik ff naar de bakker ga, vragen ze daar: Oh ze ligt te slapen zeker? Nou eeeh NEE ik laat dr dus echt NIET alleen Mijn moeder zegt het ook wel eens hoor: ach je kunt best even de hond uitlaten en haar laten liggen slapen, gebeurt echt niks. Nou ik doe dat dus echt never nooit niet!
geen haar op mijn hoofd die daar aan denk! als ik weg gaat gaat de kleine mee als is het maar voor een paar minuten.
Ik haal wel de post uit de brievenbus, en gooi de vuilniszak weg als ze slaapt (100 meter) maar verder nog niet gedaan. Misschien als ik naar de buren zou gaan wel (maar die ken ik niet echt) is tenslotte even ver als een andere verdieping in huis, ik zou dan wel de babayfoon meenemen, die gebruik ik nu nooit...
Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt! Wat er al gezegd wordt, wat als je huis in de fik vliegt? En ja, dat kan ook als ik zelf in het huis ben, maar dan ben ik er toch echt sneller bij, en zeker gevoelsmatig, er zou op dat moment wat dan ook gebeuren met je kindje, je vergeeft jezelf nooit meer! Ik ben weleens even bij de buurvrouw, maar dan zitten we bij haar achter het huis, met de babyfoon/camera aan, en ik kan als ik omhoog kijk Valentino's raam zien, en op de camera dus ook hem zien en horen..en dan nog zit ik niet rustig.
Het zou niet eens in mij opkomen. Als ik zo nodig weg MOET ( zo zie ik het) dan gaat mijn kind mee, en anders ga ik niet weg.
jeetje .... nooit van me leven! ik wacht wel tot hij wakker is ofzo...eerder ga ik niet klaar .... echt belachelijk sorry hoor
als ik de hond moet uitlaten en romeè slaapt lekker dan ga ik gewoon even een KLEIN blokje om als ze wakker is dan niet kuzz anita