Baby poept zo weinig

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rosado, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik geef volledig BV en ik weet dat het dan normaal is dat ze niet elke dag poepen en dat er best een tijd tussen de "poepbeurten" mag zitten. Nu is het inmiddels een week geleden dat Tobin voor het laatst gepoept heeft, maar ik merk dat hij er toch echt last van heeft. Zijn krampjes zijn eigenlijk zo goed als over, maar vandaag vertoont hij toch wel erg veel krampjes-symptomen, zoals overstrekken, heel schel en hard huilen, stoppen en dan weer beginnen en veel zuigbehoefte. Hij had van de week wat koorts, dus ik wilde hem vandaag nog even tempen om te kijken of het inmiddels over was en ik had gehoopt dat hij dan gelijk even flink zou gaan poepen. Maar helaas is dat niet gebeurt.

Zijn er nog andere tips en trucs om hem te helpen poepen?

2. RianneF

RianneF Bekend lid

31 okt 2008
    712
    0
    0
    Een paar druppels olijfolie door de voeding, maar bij BV lijkt me dat een beetje lastig...

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb Irem weleens op een lepeltje een paar druppels olijfolie gegeven voor de voeding, dat werkte als een tierelier :)

4. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Je hebt cinababy voor kindjes van vsm.
    Dat werkte hier als een trein.Binnen 3 uur nadat ik de druppels gegeven had kwam er een vol kadoortje in de plek hihi.

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    cinababy werkte hier ook erg goed

6. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Theelepeltje laxo van Roosvicee, hier op advies van de kinderarts. Ik deed dit door de afgekolfde melk.

Deel Deze Pagina