Is er misschien iemand die dit herkent? Mijn zoontje had dit volgens mij de eerste weken ook wel eens en vandaag deed hij dit weer: na ongeveer de helft van zijn fles wordt hij onrustig, huilen en strekken. Haal ik de fles weg huilt hij weer, geef ik de fles weer dan is het na een paar slokken weer hetzelfde... Boeren helpt niet. Ik dik al in ivm spugen. Ik zit in een donkere slaapkamer dus zijn aandacht wordt niet afgeleid. Mijn gedachte is reflux, maar hij is al bijna 5 maanden...kan dit dan toch nog een ding zijn/worden
Dit had mijn zoontje ook , bij hem bleek dat er teveel om hem heen gebeurde waardoor hij overprikkeld raakte. zoek een rustig plekje op bv slaapkamer. Omgeving met weinig geluid. Ik weet natuurlijk niet of dat bij jouw zoontje ook het geval is maar probeer het.
Kan het zijn dat de speen nu te klein wordt? Dat hij teveel moeite moet doen om de melk uit de fles te krijgen en dan gefrustreerd raakt? Misschien kan je eens proberen minder in te dikken of anders een grotere speen pakken.