hoi hoi, onze zoon is nu bijna 2 weken en rond 5 uur hebben we een etentje bij familie, het is een buiten buffet. ze hebben wel een parasol staan waar ik onder kan zitten met hem maar dat is natuurlijk nog enorm warm in zo een wandelwagen bak en hem vasthouden is ook warm. zit zo te twijfelen wat ik hem aan moet doen. rompertjes heb ik alleen zonder mouwen. dus denk een rompertje, een tshirt en een broekje. hij is trouwens wel 1 maand te vroeg geboren en weegt nu 2400 gram dus ben beetje voorzichtig met zn temp.... iemand ideeen?
Mijn dochter is nu 11 dagen en ligt alleen in een romper. Ik zou een beetje uit de wind gaan zitten en goed tegen de zon beschermen.
Denk dat je met een rompertje en shirtje en broekje wel goed zit. Ik zou wel iets met lange mouw meenemen, het waait best nog wel, weet niet of het daar op de wind is. En tegen de avond koelt het misschien wel snel af. Ik zou gewoon voldoende meenemen zodat je het ter plekke aan kunt passen. Uit de zon uiteraard maar kijk uit met de wind hoor!
Ik vind het erg snel om nu al op stap te gaan met zo'n kleintje. Kan je hem niet daar binnen in de kinderwagenbak zetten? Binnen is het vaak wat koeler en geen wind. En dan een rompertje, dunne sokjes en een dun lakentje over. Zo doe ik het vaak.
Oops! Wij gingen op dag 4 of 5 (weet het ff niet meer!) een dagje op stap naar de verschillende oma's en de opa's. Toen was het ook best warm. Ging prima
Oh gewoon lekker gaan! wij hadden ook een etentje toen ze 2 weken oud was ging erg goed! ik zou gewoon luchtige kleren aangeven.. rompertje shirtje broekje
Onze dochter is ook in de zomer geboren en vond het ook heel lastig. Rompertje zonder mouwen, een shirtje met korte mouw en korte broek (en evt sokjes) lijkt me meer dan voldoende eerlijk gezegd. Het wordt echt bloedheet en inderdaad lekker binnen in de wagenbak met een dun lakentje mocht het fris worden.
ok thx meiden. ga voor het rompertje zonder mouwen, tshirtje en broekje met sokjes. broekje kan nog altijd uit of de sokjes... heb hydrofielluier bij voor erover als het koeler zou worden en truitje met lange mouwtjes.. al is alles lang als je maat 44 hebt en maat 50 aankrijgt probeer maar eens tshirtje te vinden in maat 44.....