Zaterdag werden wij gebeld of wij mee wilde werken voor de Allerhande van Albert Heijn. Het gaat dan over het kookschrift die wij hebben op de website van AH. Nou dat leek ons dus wel leuk. Maar omdat mijn man Erwin geen vrij had maar ik wel mocht ik het wel doen. tja toen ik zei wat voor werk ik deed leuk ze het minder goed idee om mij dat te laten doen. Ik werk in een andere supermarkt. Dus toch maar vragen of Erwin vrij kon nemen. En dat kon Dus gister (woensdag) waren ze van AH hier. 1 medewerker van AH, 1 fotokok, 1 fotograaf en 1 styliste. De kok ging 1 van onze recept maken die op onze site staat en toen werden er foto's van gemaakt, maar omdat het een winter recept is moest Erwin een lange overhemt aan trekken en met het weer van gister was het wel ff zweten. Het recept was zuurkooltaart. Erg lekker In oktober nr. 11 staat hij dus erin, bij het rupriek kookschrijft sorry wilde het ff vertellen wat wij gister meegemaakt hebben. Dit maak je niet elke dag mee. Groetjes Amada
Stoer hoor! Wist niet dat ze dat zo deden bij de allerhande Kook graag dingen van hun site. Ook wel uit hun tijdschrift.. maar dat is somehow altijd precies niet getimed met wat ik graag wil eten en de website wel natuurlijk
wij wisten het ook niet maar het is een nieuw rupiek. dan gaan ze naar mensen toe die een kookschrift hebben op de AH site. was wel leuk om mee te maken wel een drukke dag met zo veel mensen.
Mja klinkt heel erg leuk Enneh... wat is de link van je site dan? Want dat heb ik even gemist zo tussendoor. Zelf ook stapeltje recepten op een site staan.. .maar dat is meer als eh.. ja eigen kookboekje eignelijk Op papier raak ik ze altijd kwijt en dergelijke. Staan dus ook alleen recepten op die daadwerkelijk zijn uitgeprobeerd (en aangepast naar eigen smaak of course) Maar nieuwe ideeen zijn altijd welkom
ja idd dat is zo wij hebben het ook daarom gedaan dit is de link: http://www.ah.nl/allerhande/kookschrift ... ?id=155745 hoop dat het lukt en dat je de site kan zien
Oh wat leuk! dus ze hebben Hoorn onveilig gemaakt gisteren met die camera's en zo hahaha. Erg leuk zeg! kon het niet maar ga nu wel even kijken op jullie site! Zeg het tegen die tijd als het blad uitkomt nog een keer anders ga ik het zeker vergeten