tjonge wat is het toch allemaal spannend mijn vriend en ik fantaseren ons er op los over hoe het allemaal wel niet zou zijn als we een kleine hebben ik heb ook al een idee hoe ik de babykamer zou willen.. en wat voor spullen ik zou willen. helemaal niemand weet het verder nog. dat is best wel moeilijk om je mond te houden maar we proberne het zo lang mogelijk stil te houden. de toekomt plannen waren we al een tijdje mee bezig.. een grotere auto voor de ruimte en de kamer wat kinder kamer zou moeten worden is nog helemaal niks aangedan ligt niks op de vloeren de muren zit nog half behang op.. ook dat is express dan hoeven geen dubbel werk te doen. kortom fantaseren is best wel leuk en het is heel erg welkom een kleintje hhahahaa
meid ik ken het helemaal wij hebben de kinderkamer bij wijze van spreke ook al helemaal ingericht maar aan de andere kant geloof ik ook nog steeds niet dat ik zwanger ben
Herkenbaar, ik ben nog niet eens zwanger en loop er al over te fantaseren Probeer mezelf daar wel in te temperen, anders is de teleurstelling dubbel pijnlijk als het lang gaat duren of helemaal niet wil lukken.
Ik had ook een duidelijk beeld over onze babykamer vanaf het begin hoor, dat is toch juist het leuke ook ervan? Lekker fantaseren! Ik wilde persé een oranje kamer, een vriendin van mij vond dat maar belachelijk, want een babykamer moest pastel zijn... Ze heeft me nog aan het twijfelen gebracht ook, maar ik heb toch mijn oranje-wens doorgezet en ik ben er heel blij mee! Het is precies wat ik wilde (foto'tjes in mijn album!) Dus fantaseer er lekker op los, en doe vooral wat je zelf graag wil...
Wij hebben 16 juli een dag met de familie. En ik ben nu al helemaal aan het fantaseren over hoe dat zal zijn. Hopenlijk is hij dan geboren en ben ik mijn kraambed weer uit. Ben al helemaal aan het denken van "wat zal ik hem aantrekken?" en "wat moet ik allemaal meenemen?" Hahahaha, ach het is toch heerlijk om zo weg te dromen af en toe.
helemaal mee eens, ben ineens helemaal op andere gedachten zat eerst helemaal in het groen te denken loop de laatste twee dagen te fantaseren....
Ik fantaseerde al vanaf t moment dat we gestopt zijn met de pil. Heb t even niet gedurft omdat t zo pril is (eigenlijk nu nog wel) maar heb t hartje zien kloppen en sinds dien is mijn fantasy op hol Tijdens n weekendje weg hebben mn 2 zoontjes met n klein kindje gespeelt, zo lief... Dus ik al helemaal in de wolken over hoe dat dalijk met zn 3tjes om gaat... En ja dan al die spulletjes.. En de baby kamer..etc etc. Kan me nog net bedwingen om niet in de dozen met baby kleertjes van de jongens te duiken om te kijken wat er ook alweer allemaal nog is en waar ik lekker voor kan gaan shoppen (en over dromen!) Dag dromen is fijn
Wij zitten ook hele dagen te fantaseren van hoe het allemaal zal zijn en allemaal zal gaan. Van het weekeinde gaan we aan de babykamer beginnen dus zie er helemaal naar uit.
mijn vriend wil na onze vakantie al beginnen aan de kamer, dat is over 3 weken al!! is er wel een enorme bende maar oke, denk toch niet dat je daar 7 maanden over hoeft te doen!! dat fantaseren gaat hier ook goed! als we het te lang over de beeb hebben word mijn vriend helemaal zenuwachtig, haha. komt allemaal nog wel goed!!
Haha grappig he Runner... Die mannen Hier was het ook een ontzettende puinhoop, babykamer was rommelhok, maar was in 4 dagen babykamer haha... Dus 7 maanden zijn niet nodig Mijn man was er eerst niet echt mee bezig, ik heb ook tot 25 weken bijna geen buik gehad. Pas toen mijn buik begon te groeien en toen we de 3D echo hadden gehad en toen het kamertje af was, toen realiseerde hij het zich pas echt, dat merkte ik echt!
ik herken het helemaal, leuk he!! Wat voor kamer nemen we, wat voor wieg etc etc. En de namen, ach daar waren we twee jaar geleden al aan uit hihihi
Ik denk dat mannen er soms vaker mee bezig zijn als wij vrouwen. Echt die van mij komt soms met dingen thuis dat ik denk. hoe kom je erop haha. Toen we de afgelopen 2 weken op vak waren heeft hij tassen vol met spullen uitgezocht in de winkels haha. Gelukkig was de achterbank vrij om al onze kooplusen mee te kunnen nemen
Same here hoor, wij dromen ook al helemaal weg... Ik weet al sinds week 10 hoe de kinderkamer wordt, had bij 12 weken al een kinderwagen (van mn zus gekregen), en denk heel vaak vooruit, aan hoe het er uit zal zien, hoe het zal zijn om wakker te worden en in dat wiegje te kunnen kijken.... Ik ben uitgerekend op 27 November en ben in mn gedachten al bezig met onze eerste kerst, hoe kleed ik hem/haar aan.....
Hoi Saona, Kamertje is echt te gek. Pastel is zo uit vind ik zelf. Ik woon in Zweden en alles is zo meisje of jongen ingericht blauw of rose dat vind ik toch zo jammer zijn oveel mooie kleuren die je kunt combineren en die beide een jongen en meisje aankunnen bijvoorbeeld en zo ook voor babykamers. Goed dat je je idee hebt doorgezet echt toppen het kamertje, prachtig!