Ik zoek me suf naar een (winter) shorts voor mijn meissie, maar ik kan het nergens vinden. Dan het liefst tweed of ribstof. Wie o wie weet waar ik deze kan kopen. Alvast bedankt!!
H&M Shop Online (geen rib oid) ow en de c&a had ook leuke shorts.. die heb ik voor mijn dochter gehaald paar weken terug.. was een dikkere stof met een zwarte maillot erbij.. vanaf mt 92
Ik heb bij zara laatst een leuke short gescoord. Hotpants lengte om het maar zo te zeggen. Het was donkerbruin met een ruitje. Heb er geloof ik geen foto van :s Dit zijn niet dezelfde, maar aan het model te zien wel dezelfde lengte. Broeken - Baby meisje (3-36 maanden) - Kinderen - ZARA Netherlands
Die zijn idd leuk. Bedankt!! Weet iemand misschien wat de levertijd is bij Zara? Want we hebben a.s. zondag een fotoshoot en wil mijn dochtertje zo'n shorts aandoen. Maar omdat ik ziek ben kan ik helaas de der niet uit
Geen idee eigenlijk. Wij hebben hier een zara in de stad, dus koop nooit online. Staat er geen tel.nr. bij dat je kan bellen? Edit, dit staat er op de site: Hoe langt duurt het voor ik mijn bestelling ontvang? De bezorgtermijn is afhankelijk van de geselecteerde verzendmethode. Voor verzending naar de winkel bedraagt de bezorgtermijn tussen de 3 en 5 werkdagen, voor standaard verzendingen tussen de 3 en 5 werkdagen en voor expresszendingen tussen de 1 en 2 werkdagen.