smurf hiero gaat 1 x per week in bad bij oma Oma heeft een groot bad en een grote badkamer. Ze past hier al tijden niet echt lekker liggend in haar badje... de badkamer is klein en koud Wel was ik haar elke ochtend en avond met warm water en switsal zeepvrij ....heerlijk tutten
elke avond even afspoelen onder de douche. sosm 5 minuten maar soms ook maar even ene minuut. gewoon even lekker een plens water door dr gezichtje ( ja met een washandje dan) en lekker even tussen de beentjes en dr kontje. haren niet elke dag. twee keer per dag is veel hoor
Iedere dag in bad is inderdaad niet goed voor het huidje. Ook als ze groter zijn. 2 á 3 keer per week in bad is meer dan voldoende. En het liefst niet wassen met zeep, maar badderen in de olie. Is veel beter voor het huidje. Daarna lekker insmeren. Dan kan de huid weer goed herstellen.
Nou wat ben jij een viezerik hahahaha. Nee hoor meid helemaal niet. Het moet hier wel tot haar oren zitten wil ik haar in bad doen of onder de douche meenemen. hier gaat ze elke avond in bad mits ze niet vreselijk moe is. Ik wacht altijd tot ze moe begint te worden,meestal een uur of 19.00 en dan doe ik haar in bad. Slokje water nog even na het badderen en dan naar bed. Om 23.00 uur meld ze me dan dat ze honger heeft en na een flinke fles, hupsa de nacht in.
Nana gaat om de dag in bad in de ochtend, dit omdat ze net zoals haar broer eczeem heeft en het dus niet goed is om te vaak te douchen.
Bij ons zit er niet echt regelmaat in. De bedoeling is om onze dochter om de dag in bad te doen, maar ik werk op maandag en dinsdag en heel vaak komt het er dan niet van, omdat we dan vrij vroeg weg moeten en laat thuis komen. 's Avonds is ze dan te moe om nog in bad te gaan. Of ze moet echt vies zijn, dan nemen we haar snel even mee onder de douche. Ze gaat dan weer wel iedere zaterdag en zondag in bad. Op zondag gaat ze lekker relaxed met papa in het grote bad.
als jij al een viezerik bent, dan zal de kinderbescherming hier eerdaags wel op de stoep staan.: 3x per week, soms 2 keer. hangt af van mijn werkschema en hoe moe ze is.
hier ook meestal 2-3 keer in de week in bad met badolie. Ook ivm eczeemhuidje. En soms een keertje extra, zoals vanochtend toen ik ondekte dat ie een buikgriepje heeft (lees het hele bed had ondergekotst en gepoept). Dan til ik m uit bed zo het bad in hihi.. Maar verder voldoet hier een kattenwasje ook hoor.
Hier (ook ivm eczeem) 2 x per week, met badolie (die waar ze niet allergisch op reageren) Ik ben zelf heel voorzichtig met zeepjes e.d omdat Kyilan allergisch blijkt te zijn voor zonnebrand en uierzalf (vreemd genoeg kan hij wel tegen de producten van Cien - liddle- en Mildeen - aldi- ) Kinley heeft een heel gevoelige huid, zo gevoelig zelfs dat ze zelfs reacties heeft als wij een andere deodorant gebruiken. Dus ik denk echt niet dat jou kindje 'vies' is als ze elke dag lekker in bad gaat, gewoon genieten met elkaar van deze momentjes. Groetjes Anita
Jeetje,wat doe ik het dan vaak als ik het zovergelijk,micah gaat al vanaf zn geboorte iedere dag in bad,ik heb hem maar 1 dag een keer niet gedaan maar verder gaat hij iedere avond voor het slapen gaan in bad.