Flanellen luiers?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door DeeLighT, 26 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hallo allemaal,

wij zijn vandaag flink op stap geweest voor de uitzet. Dus hydrofielluiers enzo.
    Nu snap ik wel waar die hydrofielluiers voor zijn, maar er stonden ook flanellenluiers op de lijst, 6 stuks. We hebben er eerst maar 3 gekocht, kan iemand mij vertellen waar we deze voor gaan gebruiken straks?

Groetjes DeeLighT

2. violet

violet Actief lid

11 apr 2009
    229
    0
    0
    Hoi.

Hier niet gekocht en niet gemist. Weet niet meer precies waarvoor ze moeten dienen.
    Hydrofiele luiers zijn wel super handig voor het badje en onder het hoofdje in bed. Daar zou ik genoeg van aanschaffen, je bent er namelijk zo door heen.

Veel plezier bij het kopen van de uitzet.

3. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Wat betreft de Hydrofiele luiers daar hebben we er misschien wel 30 van en nog zou ik er best meer van willen hebben die dingen gebruik je inderdraad echt overal voor.

Wat betreft die Flanellen luiers, die heb je eigenlijk niet nodig, wij hebben er ook 3 maar voor afdrogen ed zijn ze helemaal niet fijn. Waar wij ze wel fijn voor vinden is om onder het hoofde en de wandelwagenbak/wiegje/bedje te leggen. Mocht beebje dan een beetje spugen oid dan komt het hierop natuurlijk kan je hiervoor ook een hydrofiele luier gebruiken maar een flanellen ligt naar ons idee fijner.

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    3 is zat hoor. Als je er nog mist kan je er altijd nog bij kopen straks.
    Ze zijn om in het bedje/wiegje en kinderwagen te leggen, onder het kindje zeg maar. Gewoon als extra bescherming van het matras.

5. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Heb geen flanellen luiers en mis ze ook niet. Zou er zeker niet meer gaan kopen.

6. nicole1976

nicole1976 Actief lid

23 jul 2008
    113
    0
    0
    Heb ze gekocht en nooit gebruikt... ja een keertje toen manlief me de verkeerde had ingepakt bij babyzwemmen en het droogde inderdaad voor geen meter ;)
    Die gewone hydrofielluiers zijn wel superhandig: heb er toen meteen 30 stuks van gekocht en gebruik ze nu nog steeds (dochter is 1,5jr) nog heel vaak!

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    bedankt oor de reacties! ik hou t bij 3 stuks :)

Deel Deze Pagina