Even een vraagje voor de moeders die dit najaar/winter zijn uitgerekend. Kopen jullie een voetenzak voor de maxi cosi of leggen jullie een fleece dekentje over de beentjes. Het is uiteindelijk natuurlijk maar enkel bedoeld als vervoer. Kleine stukjes in en uit de auto.
Lisa is in November geboren en ik heb idd een voetenzak gebruikt. Het kan nl toch erg koud zijn in een auto. Ik klikte soms ook de maxi-cosi op het onderstel van de kinderwagen, dus dan was de voetenzak ook noodzakelijk!
Wij hebben een voetenzak bij de MC, en ik gebruik hem eigenlijk altijd. Je kindje ligt er stil in, en zo'n kleintje heeft het nogal snel koud. Als je de aanbiedingen in de gaten houdt..... je krijgt vaak de voetenzak er voor niets bij
Ok, de voetenzak voor de maxicosi is dus een must-have? Wil em ook als wandelwagen gaan gebruiken. En de voetenzak voor de reiswieg (dreami) dan?
Voetenzakje erbij gekocht Die kleine mag het vanzelf niet koud hebben En het is een klein stukje naar de auto, maar voor die dan weer warm is in de winter... zit je zo maar 10 minuutjes in de kou. En ik kan me voorstellen dat dat niet zo fijn is als je een klein hummeltje bent
Ik twijfel nog, maar ik ga wel iets kopen voor in de maxi cosi. Ik vind de voetenzakken niet zo mooi, dus misschien koop ik een wrapper van lodger.
Ik heb ook een voetenzak gekocht. Lijkt me toch fijner als een dekentje. Heb hem in het zelfde motief als de maxi cosi ( heb de mc skydiver).
Als je dan toch een lodger koopt, koop dan de shelter! Heb je een draagzak erbij en daar kan je je kindje ook in wikkelen, erg handig als je boodschappen gaat doen bv. Moet wel zeggen dat de lodger's een stuk warmer zijn als de voetenzak, en soms dus te warm als je de verwarming in de auto aan hebt.
Kan je van Lodger de wrapper en bunker gebruiken voor in de maxi cosi? Past dat? Ik vind die namelijk ook veeel leuker dan de voetenzakken van maxi cosi
Hier geen voetenzak. Ik ga de MC alleen in de auto gebruiken, niet op het onderstel van de wagen. Ik kleed de baby goed warm aan en leg wel gewoon een dekentje over de baby heen voor de warmte. Die kan ik er dan ook makkelijker vanaf halen als de auto warm is. Mocht het niet bevallen, dan zien we dan wel weer verder.
Heb bij mijn 1e dochter geen voetenzak gekocht. Had daar toen niet over nagedacht. Mijn vriendin kwam een jaar later met haar kleine en had er wel 1, vond het wel superhandig. Je hoeft ze niet meer in een jasje te hijsen als ze zo klein zijn. Ik had zo'n skipakje, lelijk ding vond ik het. Nu heb ik er wel 1 Met winterkindjes is het wel reuze handig vind ik zelf. Met de 1e had ik een dekentje, je gebruikt ze maar zo kort. En als je de Maxi Cosi alleen in de auto gebruikt, en nooit op je wagen zet, dan zou ik zeggen, bespaar jezelf de kosten. Vond ze zelf wel erg duur. Kon hem overnemen van mijn vriendin voor 5 euro...tja, dan zeg ik geen nee he gr. annette
mijn eerste is van oktober en toen de hele winter de voetenzak wel gebruikt........mocht het te warm worden kun je hem zo openklappen. mijn tweede is van juni maar ik zal de voetenzak zeker de koudere dagen weer gebruiken