Ik zag net op internet baby bags. Wat is het verschil met een draagzak? Baby ligt erg "krom"is het wel aan te raden?
Ik heb een babybag en ben zooooosuperblij dat ik hem heb aangeschaft! Mijn baby vind het echt superlekker om in te liggen en valt dan ook standaard in slaap als ik hem draag. Dat doe ik niet al te vaak, maar als hij heel veel huilt of niet in slaap te krijgen is...hup...een paar minuten erin enhij slaapt. Maar ja, dat doe ik dus niet te vaak, omdat ik vind dat hij moet leren om in zijn bedje in slaap te vallen. Maar een uitkomst is het wel! Nadeel: ik krijg wel erg snel last van mijn schouders en/ of rug. Het is niet lang vol te houden om te dragen....
Ik heb de babybag vandaag ontvangen, nog niet geprobeerd want Iman ligt in bed, maar het lijkt me heerlijk! Ook voor in huis, want dan kan ik Iman makkelijk meezeulen
ik heb ook een babybag.. maar heb hem niet gebruikt.. heb nu nl de tricotslen.. die is echt heeeerlijk!
Ik heb ook via marktplaats een tricot slen gekocht. Ziet er erg comfortabel uit. Is wel wat meer werk denk ik dan de babybag omdat je hem zelf moet knopen. Maar ik denk dat het wel beter vol te houden is, en ik ben van plan in het begin mijn kindje vaak bij me te dragen Om je kindje 'eventjes' bij je te houden is de babybag misschien wel meer makkelijker.
Ik heb ook de slen! En die is echt ideaal! De baby-bag vond ik wat minder, omdat ie de mama nog niet echt de handen vrij geeft (hangt wat lager en kindje ligt er 'los' in). Met de slen heb ik echt de handen vrij en ook gen last van de rug! Dat knopen is trouwens zo gepiept, kwestie van aanleren en wennen....
Ook hier iemand die super aan te spreken is van de slen. Eenmaal je weg bent met het knopen is het helemaal niet zo moeilijk meer. Zou hem voor niks anders meer willen inruilen.
precies.. ik heb Tim alleen nooit in de kommahouding in de slen, maar de andere houding (buik tegen buik met beentjes in de doek erbij) Nog een paar weken en hij mag met de beentjes bungelen! Is ook makkelijker te knopen. Welke kleur slen hebben jullie? Ik de lime-kleur
susanne...hoe bedoel je nog een paar weekjes en hij mag met de beentjes bungelen? Ik heb namelijk ook een buikdrager..maar eslem haar beentjes bungelen daar al een week in
Vanaf 3 maanden mogen ze in de slen met de beentjes uit de doek hangen.. tot 3 maanden in kikkerhouding IN de doek. Een buikdrager mogen ze toch ook pas vanaf 3 mnd in? (dacht ik tenminste op de verpakking gezien te hebben)
Ik heb ook een buikdrager, die mocht vanaf 2 maanden, maar ik vind het in niks te vergelijken met een slen! En ik zag dat knopen in eerste instantie helemaal niet zitten, kun je na gaan! Ook dat draagdoek idee, had niet echt mijn voorkeur, wilde geen moeder-kangoeroe worden.... Maar Sibel slaapt er nu overdag heerlijk in, en 's nachts slaapt ze in haar eigen bed (van 20.00u-9.30u!). Hoe beter ze overdag geslapen heeft, des te beter slaapt ze 's nachts. Dus het is echt DE oplossing voor ons!
ik heb ook een babybag te leen van mijn schoonzusje, die heeft hem veel gebruikt! Hij hangt nu als een hangmatje in de box te wachten tot de kleine komt en omdat hij net gewassen is en niet helemaal droog was.