Babywrap bij de AH

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mieltje, 19 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Bij ons hebben ze bij de albert heijn een baby wrap (soort fleeche deken die je om de baby kan wikkelen) voor 5, 99 euro met air miles.
    Hij is van forever friends, maar wel knal roze.

Dus mocht de kleur je aanstaan, rennen!

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    ikheb hem in het blauw, makkelijk hoor....en leuk ook nog!

3. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik heb hem ook gehaald, hier hadden ze ook lime, bij ons is het met de bonuskaart ;)

4. Suusje76

Suusje76 Bekend lid

8 apr 2006
    723
    0
    0
    Fleece is toch niet zo goed voor beebies? Ik heb dat volgens mij eens ergens gelezen.

Groetjes Suusje

5. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja dat mende ik ook maar heb m toch gekocht, fleece is erg brandbaar maar niemand rookt bij ons..

6. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Heeft te maken met de ventlatie. Voor een deken (in ledikantje) wordt fleeche inderdaad niet aanbevolen.
    Maar dit is een baby wrap, niet om mee te slapen. Gewoon om eventje mee in te wikkelen. Je kan het ook gebruiken om je baby ermee te vervoeren.

Jammer dat ze bij ons alleen knal roze hebben.

7. ik heb hm ook gehaald in de kleur lime groen,n hele mooie kleur vind ik,en t kan voor allebei vind ik zo!

groetjes krulliewullie :)

8. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    Is dat echt waar over dat fleece in het bedje? ik heb namelijk van de week 2 fleecedekentjes gekocht die mijn moeder op elkaar gaat naaien en die wilde we dan gebruiken als dekentje in het ledikantje?

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Fleece schijnt minder te ventileren en is ook brandbaar, daarom adviseren ze wollen of katoenen dekentjes.

10. Berber

Berber Lid

30 aug 2006
    36
    0
    0
    Utrecht
    Fleece heb je in katoen en in polyester. De goedkope fleecedekentjes en dergelijke zijn vaak van polyester (en dus brandbaar). Maar een goed fleecedekentje is gewoon van katoen en dus geen enkel probleem. Kijk voor de zekerheid even op het label.
    lfs

11. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Die van de AH is van polyester.

Deel Deze Pagina