Gewicht buggy Transavia

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sjakie22, 23 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Sorry weer een vraag over de buggy en Transavia.

Ik heb gelezen dat je tot aan de gate je buggy van maximaal 5 kg mee mag nemen.

Wordt het gewicht van je buggy gecontroleerd? Ik heb een Mac Laren Quest buggy van 6,3 kg ( vanochtend gewogen op de weegschaal).

De buggy kan ook ingecheckt worden maar dan betaal je weer extra 20 euro, omdat je per persoon 1 stuks ruimbagage mee mag nemen:(

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Buggy wordt niet gewogen hoor, wij namen er 2 mee. een ingecheckt en de ander tot de slurf. Geen kosten gehad, allebei niet.
    Hebben het ook nog bij sunweb nagevraagd.

Maarzowel,
    Wij hadden 2 koffers en een buggy. Telt de buggy dan niet als 1 stuk voor je kindje?
    Of nemen jullie 3 koffers, dan weet ik het niet.

3. Sjakie22

Sjakie22 Bekend lid

13 feb 2011
    734
    2
    18
    Noord-Holland
    Bedankt voor je reactie. Als de buggy niet gewogen wordt neem ik gewoon mijn huidige mee.

Wij nemen twee koffers mee. En de buggy tot de slurf. Onze kleine mag 10 kilo ruimbagage meenemen. Dat moeten we verdelen over onze koffers.

Hoe hebben jullie de buggy's beschermd?

4. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Ik heb de website van transavia helemaal doorgespit voor mn eigen vakantiedillema's...;) Daardoor weet ik dat een buggy bij transavia max. 7 kg mag wegen. Bij de gate gaat de buggy in het ruim. Zie: vliegen met baby
    Google even op reishoes of beschermhoes buggy, zijn niet eens zo gek duur.

Je kan transavia ook mailen met vragen. Heb ik ook gedaan en ik had binnen 1 werkdag antwoord (en een opgelost vakantiedilemma;)).

5. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik heb de buggy verder niet beschermd.
    En ik heb beide buggy's die over de 7 kg waren. En meer mensen die buggy's hadden, die gingen gewoon mee.
    Inpakken was niet nodig, niets aan de hand. Is ook wel lastig als je met zn allen ongeduldig bij de slurf staat jij je buggy nog moet inpakken.. hahah..

Deel Deze Pagina