Vieze luiers!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jette, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi meiden,

sinds een dag of 3 heeft onze dochter wel 3 poepluiers per dag, normaal altijd maar 1 en dan stevige poep (sorry voor het vieze praatje)
    Nu heeft ze veel dunnere luiers, en stinken..................pffff!
    het zit regelmatig op haar rug, vanmorgen zelfs op de schouders, bah lekkere manier om de dag te beginnen.

Nu ben ik sinds een dikke week met halfvolle melk begonnen, kan het zijn dat ze daar op reageert, of zou het met tanden te maken kunnen hebben, ziek is ze volgens mij niet!

ze krijgt alleen nog maar tussen de middag halfvolle melk met pap!

alvast bedankt voor de antwoorden!

henriettte

2. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    denk eerder tandjes

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja dacht ik zelf ook al aan, maar ik kan nog niks voelen, al wordt dat ook steeds moeilijker, ze heeft twee tanden en wanneer je je vinger in haar mond stopt hapt ze toe, en dat doet zeer.................!

wel heeft ze een paar weken geleden ook van die vieze luiers gehad maar geen tand gekregen, al zeiden ze op het bureau dat wanneer tanden in beweging komen ook al zitten ze nog onder het tandvlees dit ook dezelfde symptomen kan veroorzaken!

ben benieuw, hoe lang duren die vieze luiers dan normaal?

henriette

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    tja kan heel lang duren vaak dice heeft het al vanaf dat ie 3 maand is is nu 6 maand en voel alleen nog een scherp puntje

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier had Eva dit ook opeens en ik ben toen gaan voelen en ze kreeg bovenin 2 kiezen. Ze heeft wel zo'n 3 weken diaree gehad.... en stinken! En zo'n 3 a 4 luiers per dag en telkens heel rode billen. Nu zijn de kiezen zo goed als helemaal door en heeft ze weer dikke poep.
    Een tip voor het voelen: probeer je vinger aan de zijkant in haar mond te doen, dus niet recht van voren. Eva heeft boven 4 tanden en onder 3 en bijt het liefst ook heel hard in mijn vinger ;). Maar zo langs de zijkant gaat het goed. Vaak lukt het niet meteen, maar dan probeer ik het bij het slaapje/wakker worden/volgende luierwisseling weer.

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik heb hier een dame die altijd 3 keer per dag poept (maar dat is geen antwoord op je vraag)
    Kan je wel een tip geven voor het voelen naar de kiesjes. De tandenborstel tussen haar tandjes houden als je voelt. Als ze dan bijt doet ze het op de borstel en niet op je vinger !

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Misschien is de half volle melk de boosdoener? Waarom geef je geen volle melk? Ik heb altijd begrepen dat dit beter is voor de kleintjes

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    buikgriepje?

Deel Deze Pagina