ik heb angelina's kast weer opgeruimd...echt heel veel nieuwe dingen met kaartjes eraan! alle kleertjes zijn maat 86. aan de linkerkant staat albumtitel...daar staat bij of het nieuw is enz http://www.mijnalbum.nl/Album=RDVPEM4K
Wat vraag je voor de 2 gebloemde jurkjes? En slofjes van difrax, daar staat maat 20 bij. Wanneer kunnen ze de slofjes dan ongeveer aan. Wat vraag je voor de slofjes? In je andere advertentie: meisjes kleding maat 74 en 86 + babyspeelgoed, zag ik ook nog 2 tuniekjes een roze en een blauwe met muts en een legging eronder. Heb je die nog? Wat vraag je daar voor?
update...de 2 bloementjes jurkjes en de gestreepte setjes zijn verkocht. alles waar nog een foto van is is nog beschikbaar
hoeveel cm of welke maat zijn de roze slofjes met hard roze bloemetje er op??? en hoeveel wil je er voor hebben???
ik weet niet of je de pb goed hebt ontvangen...ik wil voor de 3 rokjes 10 euo hebben. de evt verzendkosten zijn 2,64 ik hoor het wel.
hoi hoi ik wil voor het rokje 5 euro hebben de evt verzendkosten zijn 1,32...je mag 'm ook komen halen ik woon in den bosch.
update...spijker jurkje van winnie the pooh - spijkerjurkje en nieuw setje zijn verkocht. alles waar nog een foto van is is nog beschikbaar...wie bied!