Nog even een kledingvraagje hoor, ik heb van deze merken nog nooit iets gehad, hoe valt het qua maat???
Qua lengte allebei aardig gemiddeld, Jottum geloof ik ietsje kleiner dan gemiddeld en Babybarb is wat smaller vaak voor meisjeskleren.
Mijn ervaring met BabyBarb is juist dat het heel breed valt. Dochter heeft een heel leuk grijs pakje van dat merk, maar ze draagt alleen het vestje omdat het broekje echt heel erg van haar billen afzakt omdat het zo wijd is
Sta ik ook van te kijken! Babybarb, en vooral de broekjes, vallen bij Julie juist smal. Daarom is het een van mijn favoriete merken! Anders heeft ze heel gauw dat de broeken van haar kontje afzakken, met babybarb-barbara farber gebeurt dat niet. Jottum vindt ik ook vrij klein en ook kort vallen.
hahhahha allemaal verschillend, heb je lekker veel aan of niet? nou hier nog even mijn mening bb normaal jotum klein
baby barb valt heel verschillend. De hele klein maatjes vond ik smal vallen en vanaf maat 74 viel het juist breed.
hihi, ben blij dat jullie reageren, maar het is idd wel heel verschillend. Oke, jottum kan ik dus wel vanuit gaan dat het kleiner valt.
Mijn ervaring met Jottum is weer dat het groot valt. Ik had een broekje en blousje gekocht in maat 80 maar daar paste ze nog lang niet in toen ze maat 80 had. Nu met maat 86 zit het wat beter.