Wij gaan dit jaar voor t eerst kamperen met onze jongste(4 maanden) en de andere is ruim 3 jaar. Nu hebben we n caravan, maar hoe laten we de jongste daar slapen? De oudste heeft daar vorig jaar alleen geslapen, een 2 persoonsbed. Maar nu moet de kleine er ook bij.... Heeft iemand tips? Deryan geen optie.
Wij waren vorig jaar in Luxemburg in een mobile home.. Ivm bv snachts wilde ik de kleine bij ons op de kamer hebben. Hij heeft die week gewoon in de kinderwagenbak geslapen. Ledikantje paste niet in de kamer
Kinderwagenbak idd, alhoewel ik dat zelf met warm weer best benauwd vind (ivm dichte zijkanten). Anders een veilig stukje maken op bed d.m.v. handdoekrollen? Of als het 2 losse matrassen zijn een bedrekje tussen de 2 matrassen? Ben wel benieud waarom Deryan geen optie is? Mijn zoontje heeft daar zo lekker in geslapen, dus ik ben fan
Kun je niet een wiegje kwijt? Z'n houten? Die zijn vrij smal. Op marktplaats vast voor weinig te vinden.
Wij gebruiken idd ook een grote deryan. Niet dat hij er zelf zo blij mee was vorig jaar, maar het neemt lekker weinig ruimte in. En een campingbedje ergens in een gangpad zetten, of is die ruimte er niet?
De kinderwagen bak! Ging hier prima en was ook fijn slapen voor me dochtertje omdat ze de bak dus 'kende'