loopauto

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaDjem, 14 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDjem

MamaDjem Niet meer actief

Voor mijn zoontje wil ik graag een loopauto kopen. Maar welke? Ik vind het wel zo veilig als er zo'n ring omheen zit zodat hij er niet af kan vallen. Welke loopauto is mooi, prettig en veilig?

2. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
  3. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    http://www.big.de/

Volgens mij kan er ook een rugstandaard op en dan kan je eventueel zo'n tuigje kopen bij de prenatal om goed vast te zetten.

Ze zijn o.a te koop bij toysrus. Wij hebben de brandweerauto. Die heeft ook nog een zwaailamp voorop. Hij kan er zelf al stevig opzitten en is er nog niet vanaf gevallen. Hij laat zich er rustig vanaf glijden.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin kon met 10 maandjes los op de loopauto zitten, hij is er 1x vanaf gevallen in t begin, toen nooit meer. Maar die van winnie the pooh heeft ook zo'n ring er om.

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Wij hebben zoeentje.
    Alleen andere kleueren en tijgetje zit voorop.
    Er zit geen ring om, maar Luca kan er stevig op zitten.
    Als hij er vanaf wil dan pakt hij zich ergens aan vast en klimt er van af. :)

6. MamaDjem

Bedankt voor de reacties!
    Die van Winnie de Pooh vind ik ook het leukst eigenlijk. Maar volgens mij zijn daar ook verschillenden van toch? De 2e link van Oek oek is een Winnie de Pooh, maar volgens mij zonder ring? Ik vind het ook wel leuk als er een duwstang bijgeleverd wordt.

7. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    ja klopt.
    De intertoys had vorige week nog eentje van winnie de poeh op de site staan met ring, maar ik kan hem niet meer op de site vinden :(

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Bij mijn ouders hebben we zo een wat oek oek in de 1e link had aangegeven, nou Joris kukkelde er gelijk bijna mee om omdat hij naar links of rechts leunde, dus niet veilig om hem alleen in te laten zitten! (hij is wel altijd al erg beweeglijk geweest) Gelukkig zaten we erbij, maar hij ging er daarna nooit meer in! Nu lukt het hem om er zelf op te gaan zitten en eraf te klimmen, dus nu is het wel veiliger, dus speciaal met ring zou ik persoonlijk niet doen en gewoon wachten tot hij zelf iets ouder is en er zelf op en af kan klimmen!

9. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    wij hebben de quad van wehkamp, lars vind m geweldig :-D

10. Firella

Firella Actief lid

14 aug 2006
    201
    0
    0
    Hoorn
  11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Zo'n wheelybug lijkt mij ook wel wat, ziet er schattig uit. Iemand hier ervaring mee of het ook echt wat is? Vind het wel een hoop geld.
    @ fioontje, Lars ziet er stoer uit op zijn quad!

12. MamaDjem

Ja Fioontje, echt een stoere foto!
    Ben bang dat mijn zoontje daar nog echt te klein voor is...

13. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb dezelfde als die van oek oek.. maar valentijn is nu 1jaar en 2,5 week en valt er nog steeds vanaf! en dan zit die ring er gewoon nog om heen.. ik zou nog even wachten als ik jouw was

14. vonneg

vonneg Actief lid

4 feb 2008
    245
    0
    0
    woonbegeleider
    Harlingen
  15. MamaDjem

Volgens mij moet ik toch echt maar even in de winkel gaan kijken wat daar het aanbod is...
    Ik weet nu wel wat ik wil, nu nog kijken welke er het leukst uit ziet.
    Ik laat het weten als ik er 1 gekocht heb.

16. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    thanx mamadjem en jo, ben apetrots op onze bink :-D

enne, wij zouden hem eerst voor sinterklaas geven, maar daarvoor was hij niet op tijd, dus hebben we hem bewaard voor zijn eerste verjaardag, en toen vond hij hem leuk, daarvoor hadden we wel geprobeerd, maar toen vond hij het maar eng, en toen kon hij er ook nog niet goed bij. mijn ouders hebben er een bij de blokker gekocht van smoby geloof ik, die vind hij ook leuk.

17. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    die v ons heeft er 1 v winnie de pooh met schommel plaat er onder en rondom een beugel en duwstang heb er een tuigje in gedaan zo kan ie er niet uit. hij heeft al veel zitten schommelen. en er zitten veel activiteiten op. hij was 39.95 bij de intertoys. je kunt hem verbouwen met plaat of zonder . met of zonder ring met of zonder duwstang

18. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    wij hebben dezelfde als gerda.
    zo'n 4 in 1.
    alleen hebben wij hem bij de intertoys gekocht voor 59,95.
    dévana vind hem helemaal geweldig.
    er zitten allemaal muziekjes op.

Deel Deze Pagina