We zijn sinds een paar maanden verhuisd, prachtig huis, een heerlijke ruime woonkamer met een groot speelgedeelte voor kinderen. Sinds een paar weken kan onze zoon kruipen, of beter gezegd, tijgeren. Hij wil dus niet meet op zijn sleepkleedje liggen, maar moe het huis helemaal ontdekken. Een probleempje:we hebben marmer vloer beneden en het is dus erg koud. Hoe lossen jullie zoiets op?
Hier plavuizen zonder vloerverwarming. Mijn dochter heeft een maillot onder haar broek aan. Soms ook een wollen romper, dat scheelt ook.
Kleed op is geen optie : hij heeft nu een speelkleed van 2 x 3 m, maar dat is niet meer genoeg. Ook de hele vloer bekleden voor een paar maandn dat hij gaat kruipen lijkt me een beetje overdreven. En verwarming staat wel vrij hoog aan, de vloer blijft koud. De enige wat dus idd overblijft is warme kleren aan. Bedankt voor het meedenken
Ik zou vloerverwarming aanschaffen! Hier ook een koude vloer, maar ook een lekker groot vloerkleed in de voorkamer waar het speelgoed ook ligt. Meestal speelt hij daar dan ook op. Af en toe kruipt hij door de rest van het huis, maar vaak is hij toch in de buurt van zijn speelgoed.
Wij hebben marmergrind en mijn zoontje gaat nu ook van z'n speelkleed af....nu dus lekkere joggingsbroek aan en als t dadelijk kouder word een maillot eronder. Bij dochter ook gedaan en voelde altijd lekker aan
jaaa lekker maillootje onder zn joggingbroek en gaan met die banaan! Kan hij zn sokjes ook niet uittrekken, dat is hier helemaal een gedoe, zodra ik mn dochter de tweede sok aandoe heeft ze dr eerste al weer uit.
Hoi! Geen verdere aanvullingen naast bovengenoemde; maar wel even een tip op basis van de eerder genoemde suggesties! Bij de Lidl hebben ze deze week jongensmaillots (thermo) en bij de H&M hebben ze ook jongensmaillots in het assortiment! Succes!
Bedankt voor de tips! Ik kleed hem idd ook wat warmer aan nu, maar hij voelt zo koud aan dat ik soms denk dat ik hem helemaal op dat speelkleedje ga opsluiten ( grapje, hoor, dat kan niet meer). Zijn borst is hartsikke koud en buikje ook, maar goed, er zijn weinig andere opties, denk ik. Goed om te horen dat jullie de kinderen gewoon laten kruipen, want mijn moeder kijkt me zo aan alsof we hem hier mishandelen (" arme baby!")