Baby Bellywarmer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mrs B, 4 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier ook een belly warmer maar toen de intake vrouw (whahah is dat een woord??) van de kraamzorginstelling er was zei ze dat ik toch 2 gewone kruiken moest hebben (Tycho is van 10-06-10) . Later hebben we die 2 kruiken niet meer gebruikt en deed ik de bellywarmer in het bedje van Tycho en ik gebruikte het indd om de wandelwagenbak op te waren (zelfs na maanden nog met die heftige sneeuwval) Nu wordt ie gebruikt om mama's voeten en bed op te warmen als ze koude veoten heeft hahaah maar het is zeke rd ebedoeling om straks met nummer 2 de bellywarmer ook te gebruiken (nadat de kraamhulp weg is ;) ) Ik vind gewone kruiken ook te griezelig vanwege lekken en dat hete water enz brrrr moet er niet aan denken wat er gebeurd als hij lek gaat!

x

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik hoor over de elektrische kruiken van de Hema ook goede verhalen.

3. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Earosleep en waterkruik,

er is mij verteld dat als de kruik lekt water idd in matrasje loopt, alleen het is wel kokend heet dus het kind verbrand alsnog nog door de hitte die vrij komt, wij kennen er dan wel tegen )niet te lang' babyhuidje is zo verbrand. Vond het achteraf wel logisch klinken.

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb ook zo'n bellywarmer electrische kruik.

opzich is het ding best snel warm maar ik vind hem erg snel afkoelen en dus niet gebruiken om in de nacht in bed te leggen maar id aalleen voor het voor verwarmen van kleertjes,wagenbak enzovoorts.
    Ik gebruik hem zelf voor mezelf wel voor krampen enzo en heb hem daar ook 1 x voor gebruikt voor de baby toen ik nog niets voor krampen in huis had (in de 1ste kraamweek).

Ik heb hem gekregen van mijn nicht die hem voor haar kinderen gebruikt had maar zelf aanschaffen zou ik nooit doen persoonlijk.

Al moet ik wel zeggen dat die van mij al wel wat jaartjes oud is

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Vullen van kruiken met kokend water wordt al afgeraden. Max. 80 graden is het advies.
    Verder leg je de kruik met de dop aan de achterkant van het matras zodat het er in geval van nood erbij langs loopt.

Deel Deze Pagina