Misschien kunnen jullie even helpen, want ik zie door alle boxpakjes HET boxpakje niet meer Nou ik ben dus op zoek naar een boxpakje als 1e pakje. Ik ben er zelf heilig van overtuigd dat ik een jongen ga krijgen (ben ook echt alleen maar aan t kijken naar jongensspul haha) Ik houd van streepjes, sterretjes enzo. Kleuren zwart grijs blauw. iemand een ideetje?
Z8 heeft zoiets volgens mij in de newborn collectie! Edit: Deze Dove boxpakje-navy-silver str - Newborn 14/15
Heb je al bij Zara gekeken? Petit bateau heeft ook vaak streepjes en is goed spul. Heb je al bij next gekeken?
LCEE Newborn Boys boxpak | kleertjes.com Boys Welcome to the World Sailor Romper - New In - Mamas & Papas
Babyface heeft net nieuwe boxpakjes uitgeleverd! Grijs met blauwe streep en knoopjes, echt super stoer!
Ik had vorig jaar een hele mooie zilver/grijze van Imps & Elfs gekocht. Ik wilde persè dat ze geen roze aan zou hebben na de bevalling omdat ik dat zo cliché vond. Ik kreeg erg veel complimenten en vragen over het boxpakje. Iedereen wilde hem ineens hebben Ik heb een foto van m'n dochtertje toegevoegd, half uur na de bevalling genomen
Ik ben ook op zoek naar een leuk boxpakje. Heb er al wel 1 van de Prenatal nieuwe collectie. Die is wel erg leuk, maar niet hét pakje om mee te nemen naar het ziekenhuis. Ik wil het liefst een pakje uit 1 geheel en dan blauw. Ik ben heel erg fan van het merk Z8, maar die pakjes zijn bijna allemaal donkerblauw, en zo net na de geboorte wil ik toch liever een lichtblauw pakje denk ik...
Hij is wel heel erg zwart, maar ik vind deze zoooo leuk Fluwelen pyjama Jongens babykleding - Kiabi - 4,99